Ahad, 11 November 2018

HATU RAYA










BERITA TER NOW

TER HOTT

HANTU RAYA

AKAN

MENGARUK



Anwar akan mengaruk jika tidak dapat jadi PM, kata Zahid

AHMAD Zahid Hamidi menjangkakan akan ada gerakan dari dalam Pakatan Harapan untuk menyingkirkan kerajaan pimpinan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad dalam masa dua tahun ini.

Katanya, gerakan itu akan didalangi bakal presiden PKR Anwar Ibrahim yang sudah dijanjikan untuk menggantikan Dr Mahathir sekaligus diangkat sebagai perdana menteri Malaysia ke-8.

“Rakyat akan bangun, tidak perlu tunggu hingga pilihan raya umum akan datang. ‘Hantu raya’ yang menang (Parlimen) Port Dickson itu dijanjikan dua tahun, enam bulan sudah berlalu.

“Kita tengok setahun setengah lagi. Kalau hantu raya itu tidak dapat (jadi perdana menteri), pasti dia mengaruk.

INI SATU

MAKLUMAT AMAT

 PENTING

JIKA HANTU RAYA

MENGARUK

APA WAJIB DIBUAT

KALAU DRAKULA

PAKAI SALIB

KHALAS

TAPI BILA

HANTU RAYA

GENG DENGAN

HANTU KUNING

KITA NAK

GUNA APA? 

KAH KAH KAH


---------------------

7 ulasan:

Awanama berkata...


musibhat punya wak tempe nie... backstab bos lama...
mintak dedak cara kasar nampak...
kila dabi betul... awasssss lok...

Awanama berkata...

Zahid Cuba Bermain psychology
Maknanya zahid lah hantu raya
Zamri hantu Kom Kom kahkah
Kamu mau apa sebenarnya
Untuk apa kamu lari lari dulu
Kahhkah.
Planning apa ini kahkah
Plan a b or c
Jembala mu aku terbaca
Politics kuntaw
Silat opera van jawa
Hahaha

Nazrio berkata...

TT Laaa sudah Jadi hantu

duLu duLuuu zaman najib

Dasar pandang timur-tengah

Dasar pandang Arab Sodi

sabtu ahad teaM TT

Tahu juga hoLiday

Angkat coti...

Rehat rehat hirup tea green

Kini sejaK zaman perintaH tuN M

Dasar pandang timur

Tak coti sabtu ahad

Tak Ada Hari Libur

Atau minggu

maLaH over Time terusss

KERJA LEMBUR

Apa itu kerja LEMBUR paK.???

Tokli berkata...

Bro TT.
Ayat lu yang ni 'bila antu raya-rayi geng dengan antu kuning' sangat sangat seksi. Wa rasa macam nak gigit gigit je telinga lu..ahh rasa cm nak cubit cUbit je lu..oops nanti LGBt pulak..harap harap apa yang wa faham sama macam lu faham..
Faham ke? Kah kah kah

Unknown berkata...

Politicking.

Awanama berkata...

Orang tua tua kata hantu raya boleh jelma seperti tuan nya. Kalau si suami ada hantu raya si isteri jdi mangsa. Hantu raya di area PD mudah gairah dan teransang. Klimaks yang tidak memilih mangsa... Hantu kangkang dan hantu kopek pun takut. Ayat kursi pun dia tak lari. Makin songel lagi mengaruk membujur lalu melintang patah jub0r lalu pasti parahh!!!

Awanama berkata...

kahkahkah..pak jawa ngaku aceh pecah lobang..ketika anwar mengarok dkat Port dickson, pasai apa tak tibai?apakah maksud pak jawa? apakah pak jawa maksudkan, kalo tak jd pm mana mahu saja diliwat semua org..jelas, pak jawa tidak mahu diliwat..anuar tibai lgbt, anwai tibai liberal yg perjuangankan sistem yg bersih, anuar tibai bersih malah anwar berceramah dlm kuil ops silap tazkirah dlm masjid pun bole dpt tauliah segera MB n9 mufti2..err takkan zahid tibai the boss kot..semakin hari semakin menyerlah mat dan minah songel..