Ahad, 18 November 2018

NAJIB ROMPAK BERBILION BILION







PASAL APA TAK

MASUK AKAL?

Tidak masuk akal wang ikat jamin sampai berjuta-juta, kata Isham Jalil

BEKAS pegawai khas Najib Razak, Isham Jalil membidas keputusan mahkamah pada hari ini yang mengenakan ikat jamin terhadap Rosmah Mansor sebanyak RM1 juta oleh Hakim Mahkamah Sesyen Azman Ahmad.

Isham berkata dalam pertuduhan yang dikenakan terhadap Rosmah dan suaminya Najib sebelum ini, pasangan tersebut sudah membayar RM12.6 juta ikat jamin kepada mahkamah.


NAJIB ROSMAH

ROMPAK DUIT

BERBILION

PATUTNYA

DUIT JAMIN

10% DARI JUMLAH

ROMPAKAN


-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cuba rewind balik lepas pasangan M01 dan partner kalah tersungkur dia nak 'bercuti' tapi semacam sudah bau bau hangit nak cabut lari tuh di tahan kapal melayang dia tuh tunggu kat airport tak sampai sampai lagi! Dan lagi dorang tak sempat nak bagi 'POWER of ATTORNEY'....wei gila lu duit ber billion senang nak bagi orang luar handle? Apa makna tukang pekik sedang melolong sana sini sekarang untuk pasangan bangsatwan nihhhhh!

Itu bermakna duit dalam gua ada tersangkut ler.....cuba bayangkan kalau ada account di 5 negara...errr amacam kalau 15 negara? Tak berserabut timbul tenggelam nya batu kena ikat kat kepala macam mana nak keluar kan duit yang bersepah merata di selit di segala celah gua gua rahsia serata dunia!!!!

Tak caya? Baru jer bebudak bola thai selamat dikeluarkan dari gua di Thailand, itu bermakna gua gua nih terlalu banyak celah corok yang tersimpan, kan kan kan???

Lagi satu...wang disebat dari SRC International jer 42 juta wei! Apa ler sangat 12 juta bayar bail yang tak sampai satu pertiga....itu sebab si Perwira Bugis tidak mahu duduk didalam kandang tertuduh (ingat belum diputus Kandang SALAH!!!) ...tak ada kelas gitu kau dah bayar sejumlah 12 juta jaminan dapat duduk kelas yang tersangat hina pada keturunan bugis.....wow!!!!!!

Cuma rakyat perlu rasa geram bercampur seram yang sang perwira penyamun bugis nih masih ada tali barut tali ikat perut orang orang yang masih bersama mereka kerna tahu wang yang di gua gua dunia masih tersimpan dengan cukup rapi...maka apa mungkin nanti andai jatuh or bersabit SALAH dia tidak mahu berganjak untuk ke Sungei Buloh maka akan ada bab seperti mat songel dia boleh saja berehat sebagai BFCU (Bastard First CONVICT Underservice - sebab tiada supply China Doll atau bebudak jambu) BANDUAN FIRST CLASS UPPER di sepital...anda ingat tidak berkemungkinan???

Segala nya mungkin...RAKYAT JANGAN TIDUR...berharap kepada PM menunggu belum menjanjikan kebetulan......

Tanpa Nama berkata...

kau tak faham maksud statement bekas pembantu najib ni, tt. benak la kau. dia maksudkan kenapa juta2 jer dan kenapa tak kenakan ikat jamin berpuluh juta. sejuta tu sikit dan dia akan puas hati kalau bekas majikan dia tu dikenakan ikat jamin berpuluh juta. lagipun najib masih berhutang dgn dia sebab tu dia nak tengok najib masuk jel. ishh tu pun susah nak faham ke?