Isnin, 19 November 2018

NAJIB ROSMAH AKAN LARI







ASWAS  

NAJIB ROSMAH

AKAN LARI

Cuba rewind balik lepas pasangan M01 dan partner kalah tersungkur dia nak - bercuti - tapi semacam sudah bau bau hangit nak cabut lari tuh di tahan kapal melayang dia tuh tunggu kat airport tak sampai sampai lagi! Dan lagi dorang tak sempat nak bagi  -POWER of ATTORNEY -....wei gila lu duit ber billion senang nak bagi orang luar handle? Apa makna tukang pekik sedang melolong sana sini sekarang untuk pasangan bangsatwan nihhhhh! Itu bermakna duit dalam gua ada tersangkut ler.....
cuba bayangkan kalau ada account di 5 negara...errr amacam kalau 15 negara? Tak berserabut timbul tenggelam nya batu kena ikat kat kepala macam mana nak keluar kan duit yang bersepah merata di selit di segala celah gua gua rahsia serata dunia!!!! 
Tak caya? Baru jer bebudak bola thai selamat dikeluarkan dari gua di Thailand, itu bermakna gua gua nih terlalu banyak celah corok yang tersimpan, kan kan kan??? Lagi satu...wang disebat dari SRC International jer 42 juta wei! Apa ler sangat 12 juta bayar bail yang tak on
 NAJIB ROMPAK BERBILION BILION
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/18/18


------------------

Tiada ulasan: