Sabtu, 24 November 2018

TUNGGU DAN NANTI





 

TUNGGU & NANTI 

TT. Kalau mat monggol minta bantuan tok sheikh tapi tok sheikh tak layan . Salah ke? Kau tembak dah tak kena. Pakai pistol air kau mana boleh kena? Berapa dedak kau dah rembat TT? on PECAH TELOO



------------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Kepala banala tukartiub@hisamudin rais hang pikiaq hang je sekolah org lain cap Ayam apapunya mentality ataupun telenovela perlu di wayang ulang tayang hissamudin rais mastermind dibelakang pakatan harapan mengagas dari dlm watak Mahathir bigini watak anuar begitu watak sipulan begitu semua hang tapaw kemut keliling.
Oo orang lain tak se Univers tak aties mcm hissamudin rais boleh mengukir plots plots merekayasa sinopsisnya sin sin bulshit.
Tun daim nyamar jadi Peguam mcm watak pengemus
Hisamuddin rais jadi nyamar jadi tukang kebun di Sungai buluh
Yb zuraidah nyamar jadi ketua wardan
Budak budak tukar tiub nyamar jadi tahanan..
Ini pariah punya cita orang estet pun geli Nak tengok

DIDI KOTA BELUD berkata...

Iklan tender calon isteri saudara hishamudin rais ibni al jelebuieee....1..tahan provok.... 2...tahan bau kretek.... 3..tahan makan makanan eropah.. 4..tahan berjaga malam... 5..seriusly.. Tahan ngan anjing.. Bonus kekal abadi... 6...takder telinga tapi pendengar tegar... 7...hehehhehehe... 7.......jangan menyailang sembarangan....akakakakakakaka... Hata karipap sekalipun.. Jgn mandai mandai nak silangkan ngan kuih chakui.... Kakakakakakak

Awanama berkata...

tt bagitau fuckta je.. bagi tau fucta pun tak boleh je... maknanya bukan tembak ... cuma rakyat nyaris kena sondol belakang..


kah kah kah

Awanama berkata...

Tt is the best
Bestiality kah kah kah
Puppy bte hishamuddin kah kah kah
Oops lupa pulak, mana ada binti, dia kan suka pakai kondom, kah kah kah