Isnin, 24 Disember 2018

RAFIZI TERKENTUT






ANWAR 

BALING BATU

RAFIZI TERKENTUT

ini hebat..ini tuntas..selepas bertemu 3 penjuru antara rafizi,nurul dan kj -anwar main belakang, maka rafizi sudah berani tibai madey..sbelum bertemu 3 penjuru, nurul letak jawatan,sblm nurul letak jawatan, anwar kata ada pihak yg nak lagakan antara anwar dan madey..sblm anwar kata mcm tu, rafizi kata undi rafizi bererti undi utk anwar jd pm dan pengiraan berulang2 hingga pkr berkongres..
adalah karut lagi pancot bila melayu tidak sedar yakni rafizi adalah org kuat anwar..kalo org kuat anwar tibai madey, apakah kata2 anwar bhw ada org yg cuba melagakannya dgn madey itu bole digunapakai atau sbenarnya anwar juga cuba menyailang silang dan sailang..ayat klise lepas ni, itu pandangan rafizi..watak2 projek sailang semakin memunculkan diri..
awal kemenangan dulu ada ckp2 kata anwar baling batu sembunyi tgn maka rafizi terkentut..kini rafizi bikin teknik yg sama..anwar main belakang , apakah anwar main dibelakang puppet bernama rafizi ini..? hanya angin bisik2 saja yg tahu..biskut merry ada on MAHATHIR SUDAH BERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/23/18



--------------------

Tiada ulasan: