Jumaat, 14 Disember 2018

SERAMBI MEKAH WILAYAH ROGOL




SERAMBI MEKAH

WILAYAH ROGOL
Polisi agama ketat tapi?pelik? Remaja dirogol 40orang... Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun yang keluar untuk bertemu rakan perempuannya dipercayai menjadi mangsa rogol berkumpulan oleh lebih 40 lelaki di sebuah rumah kosong di Ketereh, Kelantan pada malam Selasa lalu. 
Sumber polis berkata, seorang rakan telah meminta pelajar Tingkatan 2 dari Guchil, Kuala Krai itu untuk mengambilnya di Ketereh. Mangsa kemudiannya menghubungi rakan lelakinya untuk membawanya ke Ketereh yang terletak kira-kira 30 kilometer dari Kuala Krai. Sumber berkata, selepas mengambil rakan mangsa di Ketereh, sahabat lelakinya membawa mereka ke sebuah rumah kosong di Ketereh untuk berehat. 
Sebelum meninggalkan rumah tersebut, mereka telah ditahan oleh seorang lelaki. Selepas itu, sekurang-kurangnya 40 lelaki masuk ke rumah kosong tersebut dan membawa dua remaja perempuan itu ke dalam sebuah bilik dan merogol mangsa secara bergilir-gilir. Tidak dapat dipastikan sama ada rakan mangsa turut dirogol kerana dia on 
PELIK TAPI BENAR
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/14/18



-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn salah baca..kalo rogol, hukum adalah penjara bertahun2 dan sebatan rotan..hukum terhadap perogol tidak mdatangkan untung bagi majlis agama..kalo tangkap khlawat, tangkap nyah niaga buret..itu bole didakwa dan dihukum dgn fuluspussykom..lagi pun kalo perogol minta ampun kpd allah dan mjd suami kpd mangsa yg dirogol maka itu adalah yg terbaik..hadis nabi bersabda, memaafkan adalah pahala yg cukup besar dan diberi ganjaran syurga..sedangkan nabi pun ampunkan umat inikan pula hadi nak berdendam dgn najib ..bila kenduri kawin akan diadakn besar2an di kelantan atau kenduri itu bidaah dan tak perlu ditunjukkan kpd org ramai..haram..