Sabtu, 9 Februari 2019

AHLI DAP









CISS

INI PASTI 

YB AHLI DAP


SPRM tahan bekas MP Johor kes rasuah RM230,000


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini menahan seorang bekas anggota parlimen Johor bergelar 'Datuk' berhubung kes rasuah bernilai RM230,000.

Menurut sumber, anggota parlimen lelaki berusia 56 tahun itu yang juga bekas ahli lembaga pengarah Felda ditahan di ibu pejabat SPRM di Putrajaya tengah hari tadi dan dijangka didakwa di Mahkamah Sesyen Johor Bahru esok.

"Difahamkan bekas anggota parlimen itu telah menggunakan jawatannya dalam Felda untuk mengesyorkan dan meluluskan pelantikan sebuah syarikat percetakan - di mana beliau disyaki mempunyai kepentingan - untuk penerbitan akhbar 1Suara di Felda daripada 2012 hingga 2015. Projek itu dianggar bernilai RM13 juta.


"Sebagai balasan, pada 2013 beliau menerima suapan wang bernilai RM50,000, dan pada 2014 menerima sebidang tanah di Kota Tinggi, Johor bernilai kira-kira RM180,000," katanya.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM Azam Baki mengesahkan penahanan itu.

Beliau turut mengesahkan bekas anggota parlimen itu akan berdepan dua pertuduhan mengikut Seksyen 165 Kanun Keseksaan


CARA  DUIT

MASUK 

JELAS CARA DAP

ORANG ISLAM

MUSTAHIL RASUAH

NANTI

TAK DAPAT

ENTOT

BIDADARI

KAH KAH KAH

------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro TT...jangan lagi le cerita entot mengentot ni. Aku tiada selera pasal benda celah tu sebab hidup makin hari makin susah ni!!!!

Tanpa Nama berkata...

Orang Islam tidak terima rasuah ... orang Islam hanya terima sedekah, derma dan hadiah

panglimo potaseh berkata...

Johor skrg bawah PH bawah cucuk idong DAP .. abis lah Melayu Johor .. bila 700,000 China Merah kaya datang ..DAP akan jadi Lebey kuek ..DAP musti ada cadangan untuk buat pulau lebey besar ..lebey China Merah akan mali ..jahat betul DAP ni.

Tanpa Nama berkata...

Patutnya dia letak nama anak perempuan dia. Barulah sprm tak boleh kesan. Kalu orang tanya, tanah anak saya tak ada kena mengena dengan jawatan saya. Macam abuya buat turrr.... Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Betul tu..DAPig suci bro TT..kita rayat bangkit Jilat...