Ahad, 10 Februari 2019

INI RUPA LEBAI COOL







INI RUPA

LEBAI COOL
lebai cool dude bukan yg terkinja2 zikir menari bhai. cool dude ialah lebai dari spesis yg pandu porsche pegi masjid, tunggang bmw gi masjid. 
baru la nampak hebat, daki2 dunia tu hanya untuk dibawa beribadat bukannya utk menunjuk2 jadi santapan mata macam rosmah tayang beg tangan dia tu. beza bhai.. lu kena ngaji agama baru lu faham. 
on COOL DUDE IN TOWN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/9/19

Bro T





-----------------

2 ulasan:

Enculez Vous berkata...

Solat² lebai lagi bertambah khusyuk lagi tawaddhuk wal kepalapungkoq dgn menaiki porsche, bmw, audi, vellfire etc. Kalo dah derma masyuk sampai 90 juta tu, lagi²lah alim dan ada hadis juga quran akan dikorekcari utk sapot Najib dan UMNO.

Tanpa Nama berkata...

kdg2 gua terfikir,pasal apa ada menari2 dlm zikir..umpama perokok dan peminum don, kalo tak kenal maka tak cinta..maka begitu juga la ahli2 zikir ni..pernah dgr perkataan fana? fana dlm tuhan?..betul zikir menari itu sesat menurut sunni..tetapi kpd yg pernah mencari tuhan,yg mahu kelazatan dlm berzikir maka pelbagai guru yg dijumpa terutama dari aliran2 tarikat, hakikat atau makrifat..diturki ada tarian fana sufi..itu tarian dari zikir..tidak dtentang tidak diharamkan malah dijdkan tarikan tourism..tak macam islam kelantan,tarian makyong diharamkan oleh arwah mb, disesatkan tetapi tidak tarian barongan jawa dijohor,kuda kepang dgn jampi serapah jawa..kenapa mrk mcari tuhan? kenal diri maka kenal la tuhan..mrk mahu bersatu dgn tuhan, jauh sekali mahu berjimak dgn bidadari..para guru2 zikir pasti bersetuju dgn satu qoute ini..nikmat berzikir itu lebih nikmat dari berjimak dgn isteri yg sah, sehingga ada sahabat nabi yg tidak mahu pulang ke rumah utk berjimak dgn isteri yg ditinggalkan semata2 tidak mahu melepaskan nikmat bersama allah (bukan jimak)..benar,ini ajaran sesat..sesat dari sunni yg mharamkan sesuatu tanpa ada pengalaman melaluinya yg dipanggil mursyid..guru muryid pun ada anak yg mjd agen cia dan pjaga kunci kubur..waima mufti2 juga tidak pernah melalui pengalaman penyucian, amalan kasih syg kecuali pengalaman haramkan itu ini dan tgk anak bulan..kalo yg berzikir manari itu sesat, sila tunjukkan jalan benar zikir yg mecapai nikmat allah..jgn sekadar ckp kalo mufti sendiri tidak tahu caranya..kalo ulama sesat terima duit, macam mana pula? sokong sampai mati atau ada fatwa hukum mati darahnya halal sb berpaling dari islam..