Rabu, 13 Februari 2019

NAJIB ADA IJAZAH








IJAZAH

KAH KAH KAH

NAJIB ADA IJAZAH

KAH KAH KAH


Sudah tentu ijazah saya sah, kata Najib


NAJIB Razak menepis dakwaan berkenaan kelayakan akademiknya, berkata beliau menamatkan pengajian dari sebuah universiti di United Kingdom.

Bekas perdana menteri itu berkata beliau berjaya menamatkan pengajian dari Universiti Nottingham, United Kingdom tanpa sebarang masalah.

Laporan berita sebelum-sebelum ini menyebut Najib memperolehi Ijazah Sarjana Muda Ekonomi Perindustrian dari Universiti Nottingham pada 1974.



WOIT
JANGAN FITNAH

NAJIB ADA

IJAZAH

NAJIB  WARAK

NAJIB SUCI

NAJIB BERIMAN

NAJIB GI MEKAH

NAJIB SALAM

KUBUR NABI

KAH KAH KAH

LU INGAT

CARA BACA 

AKHBAR

KAH KAH KAH



----------------

3 ulasan:

dr chenor berkata...

Gwa ada kenal satu orang.
Orang cakap dulu dia belajar di University of Nothingham, bukan Nottingham.
Dia study di Sherwood Forest School of Economics kalo gwa tak silap.
Itu Sheriff of Nottingham dia punya Head of School.
Dia jadi top student ooo... fuiiyooo.
Dia sudah balik Mesia, kerja dengan gomen Mesia dan sudah pun dipencenkan.
Apa dia punya nama...
Oh ya.. Robin Najibhood.

Tanpa Nama berkata...

Ijazah tengkorak hatuk dia! Masa Tun Razak meninggal dulu, Sibijan ni masih menuntut di England itupun entah ya entah tidak. Balik untuk kebumi bapanya, lepas tu bertanding di kerusi bapanya yang kosong itu menang dan mulalah betina gatal orang nogori himpit nak rampas laki orang, kimak punya betina!!! Si jantan pun apa kurang gatal kotenya, dengan Jenajenlah dengan Tuyalah dan banyak lagi. Yang betina gatal orang nogori tu duk pendam lama, tersangatlah lama, justeru itu, justeru itu, justeru itu sehinggalah membadak jadinya...kah kah kah

Persoalan yang amat mudah, masa bila Najib menamatkan pengajiannya? Selepas ini, bolehlah Sibijan buat ijazah kat Bamboo River pula.

Tanpa Nama berkata...

malaymail dah check...ijazah najib sah lah bro..dia buat statement lagi seminggu nottingham akan buat salinan baru ijazah dia.kita tunggu dan lihat. masalah skrg,lim guan geng dgn mb johor yg belum bukak mulut...gua pun jadi ragu-ragu.

paling rare mat sabu dgn mahfuz omar, direct je cakap takde ijazah(gentleman-gua respek)..paling lawak marzuki...jadi scambridge.

gua kalau betul gua sokong. tapi kalau ijazah pun menipu...gua bagi jari tengah je.kahkahkah... gua bagi undi pada PH... dengan harapan tinggi.tapi sampai sekarang gua masih berharap...

sudah ada power ni..gentle lah sikit.