Isnin, 11 Februari 2019

NAJIB PUN TAK ADA IJAZAH








WOIT
NAJIB LU PUN

TAKADA DEGREE

SEKOLAH TAK ABIS

KAH KAH KAH

Siapa tipu ijazah palsu, Bernama atau pegawai menteri, tanya Najib


NAJIB Razak mahu agensi berita nasional Bernama disiasat kerana menyiarkan berita palsu mengenai kelulusan akademik beberapa menteri kerajaan, yang sekarang dipertikaikan sebagai maklumat palsu.



WOIT

HAL DEGREE

LU JANGAN PUTAR

UNIVERSITI

KOKAK PUN LU 

TAK LULUS

LU LULUS

DI OXRORD...OPPS

OXFORD STREET

KAH KAH KAH

-----------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TTbada lagi ke cite 2.6b...jgn kencing TT..wa tak kisah da oasal najib n umnok...wa bukan ahli politik..najib Bn da mampus kalah..yg memang palk lagi gampunk..yg taik skarang PH dan Dapig ..ap cite keje ke tak keje...mcm lagi sewey je..

Tanpa Nama berkata...

lu jangan pusing lah. PH punya intergriti mana? ckp guna juboo ka TT?

Tanpa Nama berkata...

zaman kerajaan melayu nusantara dulukala, apa jenis raja mahupun sultan yg dtg ke tanah melayu ini tiada pendidikan..mrk cuma ada ilmu saksi yg dijampi serapah dek pawang2 diraja..sama gak dgn nabi..nabi tiada degree malah tak tahu mbaca..beza dgn ulama pewaris nabi, mrk bole membaca dan mencari dgn bahasa inggeris..contihnya perktaan german porn..jgn kata menteri tipu degree, cuba tanya berapa ramai prof2 yg yg ciplak dan beli prof doktor..??elok la dibersihkan universiti2 yg mempunyai prof2 palsu kerana prof palsu akan mlahirkan graduan palsu..termasuk juga ust2 ustazah2 yg bergelar dato itu ini..jgn lupa geledah juga universiti2 islam..ada juga yg mengaku jd daie, jd ulama atau tetiba jadi ulama astro tauke hindu tanpa melalui pengalaman2 penyucian..err jakim tu ada yg palsu tak??

cikminah berkata...

NAJIB tak perlu tunjuk sijil, gambar macam ni pun dah cukup......

Screenshot_20190211_221756.jpg (26.66 KB, Downloads: 0)

Tanpa Nama berkata...

Dalam Tanah Melayu ni takde nama lain ke selain Nakib je yg bole buat modal coceng??? Apa taik la otak PHdapig ni

Hudbenseman berkata...

Dah tu kalau najib tak habis sekolah makanya pakatan punya pemimpin pun takpa ka tak habis sekolah dan spin ijazah? Jadi apa beza pemimpin ph dgn bn klu cmni? Explain.

Tanpa Nama berkata...

Saya nak cari kerja. Saya nak mohon jadi timbalan pengerusi SPR. Saya lihat ada kerja kosong. Pendidikan saya hanya sampai SPM. Itu pun tak lulus. Tapi saya amanah Dan jujur.Harap-harap saya berjaya.

cikminah berkata...

Saya ada ALUMUNI Universiti NOTHINGMalu. Boleh dapat kerja tak? Alumuni je no siji. Bossku boleh, takkan aku tak boleh.