Khamis, 7 Februari 2019

PEGUAM KAPIR









CILAKA
PEGUAM KAPIR

BOCORKAN 

MAKLUMAT

Peguam Hadi akui PAS terima duit Umno, dakwa Sarawak Report


DAKWAAN Presiden PAS Abdul Hadi Awang beliau tidak menerima wang daripada Umno bercanggah dengan penjelasan peguam di mahkamah, dakwa blog Sarawak Report.

Menurut Sarawak Report, peguam yang dilantik Hadi untuk mengemukakan saman ke atas blog tersebut mengakui mengenai penerimaan wang dari Umno.

Sarawak Report menyatakan demikian dengan memetik kenyataan peguam tersebut, Carter Ruck yang mengakui pemimpin PAS, Nik Abduh Nik Aziz mengakui menerima wang dari Umno.



INI KERJA JAHAT

MALUKAN

ULAR MAK

MALUKAKAN

PEMIMPIN PARTI

PENJAGA  KUNCI

BILIK BIDADARI


------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

90 million? Mustahil BNM tak tau. Melainkan semua pehak kautim.ptui, ulama Penipu.

Tanpa Nama berkata...

Bagi pencerahan sikit.. Najib terima sedekah jariaah dari tok Arab rm2.6B, Najib pun sedekah lah sebahagian rezekinya rm90j kepada al-hadi, sebab najib pun teringinkan juga bidadari di syurga. Harap sprm memahami nya, sebahagian rezeki kita juga ada rezeki orang lain di dalam nya.

Tanpa Nama berkata...

cepat cepat..putarkan cd hudud..putarkan cd icerd..putar kan cd melayu, putar kan cd islam..bak kata org2 agama, biar mati melayu jgn mati islam..bila melayu dah hilang identiti, maka islam dgn tak malu memakai budya arab..paling cikai memakai budaya pakistan..