Khamis, 14 Februari 2019

SEJARAH PENCURI DAN MAK BADAK








SEJARAH

PENCURI DAN 

MAK BADAK

Ijazah tengkorak hatuk dia! Masa Tun Razak meninggal dulu, Sibijan ni masih menuntut di England itupun entah ya entah tidak. Balik untuk kebumi bapanya, lepas tu bertanding di kerusi bapanya yang kosong itu menang dan mulalah betina gatal orang nogori himpit nak rampas laki orang, kimak punya betina!!! 
Si jantan pun apa kurang gatal kotenya, dengan Jenajenlah dengan Tuyalah dan banyak lagi. Yang betina gatal orang nogori tu duk pendam lama, tersangatlah lama, justeru itu, justeru itu, justeru itu sehinggalah membadak jadinya...kah kah kah Persoalan yang amat mudah, masa bila Najib menamatkan pengajiannya? Selepas ini, bolehlah Sibijan buat ijazah kat Bamboo River pula. on NAJIB ADA IJAZAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/14/19

&quot



-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dulu tukar tiub ada tulis..anak2 raja anak2 sultan ni kalo ada degree dan ijazah maka ianya tidak bole digunapakai sbg sijil mencari pekerjeaan..contohnya anak sultan bersijil tentera namun anak raja tak bole mjd panglima atau apa2 jawatan tentera..dan semua pasti tahu, anak2 raja2 sultan2 melayu akan bersekolah di sekolah org putih tp bukan dipasir puteh..anak2 raja dan sultan belajar disekolah2 inggeris ditanah melayu dan di london..ini disbkan bapa2 mrk adalah balaci dan pyokong2 british..hingga kini melayu yg bukan raja bukan sultan juga suka belaja dikota london..belajar cara inggeris, berfikir cara inggeris.ada anak sultan yg bersekolah di sekolah mubaligh kritus, tp mjd penjaga agama islam.jgn lupa, tunku rahman juga anak raja..apakah degree atau sijil2 arwah tunku bole digunapakai utk mneraju kerajaan?