Sabtu, 2 Februari 2019

SEMUA FITNAH







FITNAH

FITNAH FITNAH

PEMIMPIM ISLAM

DIFITNAH LAGI

INI PROJEK

ANTI MELAYU

ANTI ISLAM


Lagi sepupu dakwa lihat gambar Altantuya, Razak Baginda dan 'Najib'


MAHKAMAH Tinggi Shah Alam hari ini diberitahu yang seorang lagi sepupu mendiang Altantuya Shaariibuu melihat gambar model Mongolia itu bersama Abdul Razak Baginda dan seorang menteri.

Namiraa Gerelmaa yang memberi keterangan dalam kes saman RM100 juta keluarga Altantuya terhadap kerajaan Malaysia berkata, gambar itu ditunjukkan kepada beliau pada Oktober 2006 semasa datang ke Malaysia bersama mendiang untuk meminta bayaran dari Abdul Razak bagi kerja-kerja terjemahanya dalam perjanjian pembelian kapal selam.

Datuk Namiraa merupakan abang kepada nenek Altantuya. Turut mengikuti mereka ke Malaysia pada masa itu ialah rakan Altantuya, Uuriintuya Gal-Ochir, kata Namiraa.

Beliau berkata gambar itu ditunjukkan semasa berada di Kuala Lumpur dan Altantuya memberitahu Abdul Razak adalah kekasihnya, manakala lelaki kedua di dalam gambar itu sebagai “Najib”.


MUSTAHIL

NAJIB 

CAKAP BOHONG

NAJIB PEMIMPIN 

WARAK 

LAGI JUJUR

BERSUMPAH

DALAM MASJID

PERNAH

BERI SALAM

PADA KUBUR NABI

SELALU CIUM 

BATU ITAM

NAJIB TAJA 

ANAK BERANAK



PERGI UMRAH

P.I BALA

FITNAH NAJIB

MAIN JUBUR

ALTANTUYA

------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada bukti kasi on makamah la bro TT..pung pang pung pang..da jadi kerajaan bro..kasi sumbat la...brapa lama nk kencing dan propa???? Da mcm pembangkang lagi tapi kerajaan PHdaping...bodoh la lu org ni...kata da cukup bukti..tapi najib tak kedalam2 lagi..tak ke sial namanya

Tanpa Nama berkata...

Ye la yang betul semua DAP LGBT liberal dan madey semua suci...on jilat la ...lu sikit pn tak sentuh DAP suci ke? Lu dapat dedak daping ke?

Tanpa Nama berkata...

Lu jilat jubo madey bole plak TT...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

I'm serious u know mari kita lihat dari sudut pandang jauh dari sebuah sudut ber fakta dan perkara perkara tersembunyi dan Pemesongan Pemesongan issue issue seperti mewujudkan sesuatu untuk menutup sesuatu kebanyakan sesuatu yang salah laku jenayah jenayah pembunuhan Semisalnya altantuya sharibu ataupun moreis kavin and and many more adalah ber profiles profiles tinggi melibatkan vvip menjaga kepentingan masing masing masing menjaga menjaga rahsia masing masing dan pengliibatan institusi intitusi merangka merancang merenncana dan bagaimana penghapusan bukti dii di rancang diatas arahan oleh arahan arahan membias arahan perpusat.. Sd bala lemah dan kelihatan bercangah..