Jumaat, 15 Februari 2019

SHUT THE FAK UP








ENTENG
KEMPEN KUAT

KERJA KERAS

TAPI LEBIH

PENTING

MENTERI PAKATAN

JANGAN CAKAP

MENGARUT


Pakatan mahu majoriti besar di PRK Semenyih, kata Muhyiddin

TIMBALAN Presiden Pakatan Harapan (PH) Muhyiddin Yassin berkata, PH tidak mengambil mudah Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Semenyih dan akan bekerja keras bagi memastikan calonnya mendapat kemenangan dengan majoriti yang besar.


DAP
JANGAN BANYAK 

CAKAP

SHUT THE FAK UP

JAMIN MENANG

BESAR


-----------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kencing byk sgt..rugi aku pangkah PH..ingat lebih bagus...rupe2 Daping sakau habis...depa tangan pn mcm salib kata menteri....korrg pijak2 melayu agama islam...apa lagi PH nk??

Tanpa Nama berkata...

Saya penyokong tegar reformasi PKR..Dibuli bertalu talu dan dipindah randahkan kerana saya civil sevis.sekarang dah jadi kerajaan.Masih dibuli apabila lahat pegawai umno dulu kin sertai bersatu..di mana adilnya..masa aku pembangkang dibuli dan dibuli juga bila dah jadi gomen..
hakikatnya ini kerana adalah mahathir yang memungut tahi umno maduk bersatu..Apa yang otai Reformasi bimbang seblum PRU 14 sedah menjadi nyata..Kutty sudak mula buat tai..Janji sabah free from bersatu and now mau amasuk sabah dan kencingkan nambikai shafei afdal..Orang kuat pemvbangkang dulu macam TT sudajh jiolat tai majhathir and kutuk dasai kata kaki sailang..ptuii
Harap parti mat monggol menang semenyih dan sapukan tai pada mahathir dan bersatu..Cara mat bersatu komen sekaran konok PH menang PRU 14 karna Mahathir..poooorah..Kalau dasai tak setuju bersatu masuk PH mahathir dah meroengkk di sumgai buluh..

Tanpa Nama berkata...

babi tt berani ko sound Big Brader PH Tokey babi banyak dalam DAP .. kang tak dapat makan babi kang

Tanpa Nama berkata...

Same Shit, Different Day.

Tanpa Nama berkata...

Tt ingat tak lagi
Dulu tt panggil wak muhyidin tu....
Malikul sembab.
Kah kah kah.

Cekpit Kelima berkata...

PRK Semenyih penentu kesepakatan PH. DAP dan PKR nak pastikan kekalahan PPBM. Tun terpaksa ambil persetujuan PAS utk tidak sokong UMNO. PAS berjaya diumpan duit royalti minyak. Perjuangan rakyat masih entah ke mana. Sedarlah, politik negara ke 3 hanya untuk mengkayakan politikus dan pemain politik. Tak perlu berjuang dan tak perlu berjusteru.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin PH ni bodoh bercakap rupa nya ya...

azam berkata...

Nak menang pun susah.
Bila manifesto dah jadi kertas jamban.

panglimo potaseh berkata...

Malikul Lu ckp apa ..lu ingat yang otak rakyat masih kat lutut ..pantat rakyat kat mulut ..lanchow rakyat bawah ketiak ..Lu sehat ke Malikul. Lu jgn ingat tuhan sudah mati ..Lu Jgn ingat bomoh Kerala Rosmah Puti Reno tak boleh pukau 19 juta rakyat melayu?