Ahad, 31 Mac 2019

GOTU NURUL TAHU









GOTU
NURUL TAHU

Deyyyyyyy macha. 
Lu nak kasi org paham kah. Itu kirija sinang saja lohhhh. Lu kasi itu video sini, br la org kampung mcm gue ni paham, bahalol! Lu pun mcm tarak telo ja. Tuduh2 tp takut2. Lu jgn kasi itu video china doll. Sudah lapuk. Sudah terjawab terang lagi benderang. Gua mau video anak ikan sikalang meh sini. Kahkahkahkeh
 on 
MASIH TAK FAHAM
Publish | Delete | Spam
Nole
on 3/31/19

Iyo




------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT tolong beritahu DEWAN BAHASA dan PUSARA bahawa BLOG TUKAR TIUB telah berjaya menghasIlkan 3 perkataan baru iaitu 'OFKOZ' "DIBEEKOZ" dan "GOTU"untuk digunakan dan dipromosi kedalam bahasa melayu pertuturan.Jangan biarkan LOBAI2 PASPISPUS sahaja MEMPERBODOHKAN umat2 melayu dengan mempergunakan ISTILAH ARAB yang orang melayu sendiri tidak memahami saperti taawun dan banyak lagi.

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT,PUTERI SONGEH @NURUL CAKAP FIRST YEAR is important to show PH commitment to change.PELIK KAN she is in the ruling party but she was given few job she first accepted and resigned. it shows that this songeh fellow hanya pandai cakap sahaja dia tidak tahu dan tidak pandai berkerja dan pemalas pula.BOLIH CAU LAH.