Khamis, 28 Mac 2019

KENAPA NURUL MERENGEK












MERENGEK

KENAPA NURUL

MERENGEK?

APA 

YANG NURUL

TAHU HINGGA

MERENGEK

Anwar minta Azmin bertenang selepas tegur Nurul Izzah merengek

PRESIDEN PKR Anwar Ibrahim minta Azmin Ali “bertenang” selepas menteri hal ehwal ekonomi itu di Twitter menggelar Nurul Izzah Anwar “merengek” kerana meletak jawatan dalam Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC).

“Ada orang mahu memegang prinsip dan idea mereka. Ada yang mahu mempertahankan kedudukan mereka, walau apa pun. Jadi pertimbangkan perkara ini,” katanya kepada media di lobi Parlimen hari ini.


AZMIN ALI

PASAI APA

NURUL MERENGEK





DIA MERENGEK

PADA LU KA?

SAJE TANYA 

JANGAN MARAH

MANA TAHU

 KALAU KALAU

NURUL ADA

MINTA TOLONG



-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nurul izzah merengek issue pec pec what's da hall of that's ini tugas hairy jamaludin untuk menagih pec pec ini tugas opposition kelangsungannya juga diatas budi bicara kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT BIARLAH NURUL 'MERENGEK' sepuas puas puas puas puas puasnya sampai dia berpuashati saperti LOBAI2 PASPISPUS berpuashati dengan arul kanda dan mamak TH.AZMIN pun janganlah mencuit hati dia nanti bapak / emaknya berkecil hati.To me PUTERI songeh ini belum pun ada menyumbang apa2 baik dari segi sumbangan idea2 bernas atau kemaknusiaan melainkan merajuk dan merengek sahaja. tak puas hati resign.ini bukan perjuangan.PERJUANGAN mesti sanggup mengabdikan diri untuk masa depan rakyat.ini sikit merengek pergi report dengan spore news.