Jumaat, 1 Mac 2019

PAK AJI KANTOI







KANTOI
 
TOK AJI UDAH

KANTOI

Sarawak Report sahkan PAS bayar RM1.42 juta selesai kes


SARAWAK Report mengesahkan PAS membayar portal itu sebanyak RM1.42 juta caj perundangan untuk menyelesaikan saman fitnah  Tuan Haji Abdul Hadi Awang.

Portal itu berkata ia adalah sebahagian daripada perjanjian penyelesaian luar mahkamah dicapai pada 24 Januari lalu dan ia bersetuju dengan penarikan saman Hadi dengan syarat kedua-dua pihak merahsiakan bayaran itu.

“Sarawak Report hanya bersetuju kepada arahan mahkamah UK untuk mengugurkan kes Hadi dengan syarat kosnya dibayar. Dalam situasi itu, bayaran penyelesaian dibuat kepada peguam Sarawak Report di Malaysia, yang akan memberikannya kepada Sarawak Report apabila arahan mahkamah berkaitan penarikan saman Hadi disahkan,” kata portal.



APA LAGI

PARTI ISLAM NI

PUTAR

APA LAGI TIPU

TERBONGENG

PENJUAL AGAMA

LEBIH BAIK JUAL

MINYAK ATTAR

KAH  KAH KAH


----------------

2 ulasan:

Enculez Vous berkata...

Itu bukan bayaran TT. Wang RM1.42juta tu adalah hadiah ataupun jariah demi kemaslahatan umat Islam. Ia bukanlah duit kutipan drpd ahli² PAS pun.

Malah, duit itu datangnya melayang dari syurga. Kerana nkau tak reti ilmu fekah, ko sanggup fitnahkan penjaga pintu syurga. Sampai hati ko TT. Kahkahkah.

Unknown berkata...

Tapi masih ade melayu islam yg tak percaya pas terima duit umno. Terlalu banyak saraf2 otak yg tak berhubung dan banyak sgt makan kari kepala ikan. Cuba tanye sape tahu kenape yahudi tak makan kepala ikan