Khamis, 7 Mac 2019

PEROMPAK DAN PENJUAL AGAMA









AZMIN  INI PUN

TAK FAHAM

BIARKANLAH

PENYAMUN 

BERBAIK BAIK

DENGAN 

PENJUAL AGAMA

Gabungan Umno-PAS tak akan berjaya, kata PKR

PKR yakin gabungan kerjasama antara Umno dan PAS tidak akan berjaya disebabkan Umno sudah lagi tidak diterima rakyat di negara ini.

Timbalan Presidennya Mohamed Azmin Ali berkata tidak mungkin rakyat akan memberikan sokongan terutama kepada Umno yang telah menyebabkan kerosakan besar dalam negara terutama berkaitan rasuah.


SATU MEROMPAK

SATU JUAL 

KUNCI BILIK

BIDADARI

AKHIR AKAN

BERGUMPAL

BEREBUT HARTA

CURIAN

KAH KAH KAH

--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masyarakat perlu mengetahui salah dan betul, halal dan haram jadah... Ceritany masyarakat keliru, walaupun mengikutiny dari awal... Semayang dua imam, sembelihan haram, org ala2 ustat mencemuh tahap maksimum pada yg tak sudi... Hari nie pas buat dek je... Da kena tuba dgn duit ameno, jd bodo.. duit oh duit, mmg king ko dgn parti ostat2...

Tanpa Nama berkata...

alo brader..inila namanya hikmah kalah di semenyih..semakin kalah PH, semakin terserlah rupa paras ulama dari jubah arab..kalo melayu bersatu dgn islam itu dilihat berjaya, maka elok tangguh dulu niat tu sb di middle east nun disono, mrk yg islam malah arab juga tidak bersatu..lihat diindon, bangsa melayu suku jawa tidak bersatu dgn bangsa2 melayu dari kesukuan lain seperti aceh seperti papua..ditibai dibunuhnya bangsa melayu papua gara2 nak tanam kelapa sawit..diserangnya melayu suku aceh hingga tertubuh GAM gerakan aceh merdeka kerana aceh ada minyak..kalo tuan haji hadi kata pilih melayu dan islam, maka itu adalah lebong pak kiai berdasarkan kitab kuning dan bukannya kitab muhammad..nabi bukan melayu..dan sahabat2 nabi juga bukan asal mekah..pembohongan demi pembohongan dizikirkan dimulut2 tuan2 haji yg bodoh lagi memperbodohkan org..kalo dah keris panjang digunakan utk potong kek, apakah bangsa2 melayu nusantra bole diam diri diperbodohkan tuan haji yg makan rasuah..makan peluh dan kencing org2 kafir..?esok hari,pas gunakan keris umno utk potong kek kematian..