Ahad, 10 Mac 2019

PROJEK BODOHKAN MELAYU






PROJEK

BODOHKAN 

MELAYU

Kalau lah Melayu tu kristiyen ..igama Kristiyen tu pon depa akan jual untuk tipu melayu ..yo tak. Tapi kristiyen banyak dianuti oleh bangsa omputeh yang suka teroka dan maju ..wilayah mereka ada ompek musim. Satu lagi bangsa yg maju adalah kaum mato sepet ..mereka anut ugama-budaya ..juga nonggok di wilayah ompek musim. 
Bangsa omputeh dan mato sepet banyak yg freethinker sobab mereka iklas berigama. Tapi ..tapi yg islam banyak dikalangan bangsa otak beku seperti negro, arab bungkus, Jawa totok, melayu deli ..keling. Wilayah mereka mcm tak do musim ..mereka ni kuat ngakal kaum sendiri untuk carik makan. Tu nak tanya ni ..ngapa mereka ambil Islam sebagai anutan mereka? ..? 
on 
ANA TAU - UNTA TAK TAU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/9/19

Part



----

1 ulasan:

SukuSamdol berkata...

Mengapa negara Islam zalimi umat Islam sendiri?
Contoh:
Kalau orang Islam dari Afganistan, Pakistan, Malaysia, Indonesia etc... nak berhijrah cari makan kat Eropah tu pasti dilayan baik malah ada yang diberi kerakyatan.
Cuba orang yang sama cari makan kat Timur Tengah adakah mereka2 ini akan mendapat layanan yang serupa? Nasib tak baik, passport pun kena rampas bila masuk negara2 kat timur tengah ini ... takut orang2 yg datang cari makan ini akan melarikan diri. Layanan diberi macam hamba abdi.