Ahad, 3 Mac 2019

TERKANG BODY









MUSTAHIL
TAK KENANG

BUDI

Anwar tak kenang budi, kata PAS

ANWAR Ibrahim pemimpin yang tidak tahu mengenang budi, kata pemimpin PAS, selepas presiden PKR itu mendedahkan kes saman Abdul Hadi Awang dan Pengarang Sarawak Report Clare Rewcastle-Brown diselesaikan di luar mahkamah dengan bayaran.

Mereka merujuk kepada sokongan parti Islam itu kepada Anwar ketika beliau berdepan tuduhan meliwat dahulu.

Naib Ketua Dewan Muslimat PAS Salamiah Mohd Nor berkata Anwar nampak sangat terdesak apabila membuat pendedahan mengenai parti Islam itu.

Katanya, Anwar tidak kenang jasa PAS yang pada suatu masa dahulu mempertahankan beliau dan tidak percaya pemimpin PKR itu terlibat dalam kes liwat.



TURKI

TOK AJI BUKA 

KESAH

TERKENANG 

BODY

DI ISTAMBUL

PASAL APA?

KAH KAH KAH

-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sblm buat solat hajat ramai2 tu eloklah hj hadi bagitahu ahli pas betul2, ada bagi duit kat clare melalui rameli musa atau tidak? Kalu ada cakap ada. Kalu tak ada cakap tak ada. Cakap sendiri, jangan suruh tantawi dan takiudin cakap. Bukan apa, takut nanti Allah balikkan aib kat yang solat sbb tak usul periksa.

Kalu clare bohong, biarlah clare mapoh. Kalu tok guru bohong, biarlah tok guru mapoh. Benda ni antara clare dgn tok guru sja. Jadi bior ler dua org tu yg menanggungnya.

panglimo potaseh berkata...

PAS kata Al-Jubori tak kenang budi ..yang dulu ngatakan Abam tak pernah berjubor ..kah kah kah ..hal jolok lobang taik pon mintak di kenang ..adui uweeek.

abu berkata...

kecewa betul dengan orang Semenyih , antara akal dan budi ...

Enculez Vous berkata...

PAS pun sama ja. Tikam kawan tak hingat donia. Lps tu suruh org kenang budi dia.

Apa budi PAS pd agama ya? Tambah waktu solat ka? Tuhan x reti jaga agama dia ke?