Sabtu, 9 Mac 2019

TOK AJI KEPALA BANA







KENALI TOK AJI

KEPALA BANA


Kerajaan tidak wajar 

bantu badan hak 

asasi manusia, kata PAS

KERAJAAN tidak wajar membantu badan masyarakat yang menimbulkan polemik dalam kalangan umat Islam terutamanya yang memperjuangkan hak asasi manusia, kata Timbalan Presiden PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man.

Beliau dipetik Harakahdaily berkata, kerajaan sebaliknya patut memberi tumpuan kepada pertubuhan masyarakat yang menjadi teras kepada Melayu dan Islam.

Tuan Ibrahim mengulas laporan media mengenai bantuan RM30,000 kepada Sisters in Islam (SIS) yang dijanjikan Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat semalam.

“Sangat tidak wajar diberi, kenapa kerajaan bagi sedangkan kita tahu SIS merupakan NGO kontroversi yang menimbulkan polemik dalam kalangan orang Islam.


SISTER IN ISLAM

DITUDUH

BUAT POLEMIK

PUNTEEK

MUNTEEEK

PUKRAK MUKRAK

HAMPIR  2 TAHUN

YANG HEBOH 

SATU DUNIA

SAMPAI KE LONDON

IALAH 

PARTI ISLAM

TERIMA DUIT 

DARI NAJIB

INI DUIT 1MDB

INI DUIT CURI

TOKAJI KOKAK NI

TAK SEDAR KE

SAJE TANYA

NAMPAK JELAS

LOKAMAN ADAM

TOK AJI NI


-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT mengapakah LOBAI SAMDOL BERTENGKOLOK INI yang selalu 'BERPUAS HATI' didalam isu2 besar saperti 1MDB DAN TABUNG HAJI telah menjadi seorang yg tidak senang hati dengan sumbangan rm30k sahaja.ini nak menunjuk kepada orang ramai bahawa sisamdol ini pandai berhujjah.memang dia ini lobai samdol kepala bana otak dikepala lutut.

Tanpa Nama berkata...

sabar brader isham..jgn marahkan ulama sb ulama adalah penerus nabi..takda ulama maka dunia akan sepi..dunia akan berkumpul dan berfalsafah..selepas baitulhikmah, yg ditinggal oleh sarjana2 islam cuma 2 benda iaitu ilmu nahu dan ilmu hukum..bab2 falsafah, bab2 pemikiran itu adalah haram jadah lagi kafir taghut..makanya, dlm islam yg lengkap lagi tertinggi nilainya , tiada la wujud hak asasi manusia..nabi pula telah berpesan, pegang kpd dua2 perkara yakni hadis dan quran nescaya kamu selamat dunia dan akhirat..makanya, apa perlu hak asasi manusia..suara2 ulama itu suara nabi..kalo ulama kata hak asasi itu milik dajjal, maka itu juga kata2 nabi..lu tunggu khutbah jumaat, lu dgr tazkirah2 masjid, sumenya akan berlabon mengenai hak asasi ciptaan dajjal..kalo universiti madinah,mekah itu didanai sultan syaitan saudi,kalo prof2 agama di al azhar pun kaki songlap duit tabung islam..apa lg yg lu bole harapkan dari ulama2 belajar middle east..mujur nabi ummi dan tidak tahu membaca..