Jumaat, 19 April 2019

BERJAYA TERAJANG NAJIB









SAH NAJIB 

KENA PAU OLEH

CHINA MERAH

LIHAT BERAPA 

BILION RINGGIT

NAJIB ROSMAH

REMBAT


Harga ECRL boleh dikurangkan lagi, kata Daim


--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jikalau China merah boleh bagi Madey diskaun RM21,500,000,000.00, buat apa Najib dulu suruh Malaysia bayar? Siapa nak songlap duit tu?

Tanpa Nama berkata...

Rembat RM21,500,000,000? 30,000,000 rakyat Malaysia boleh makan KFC kombo 3-ketul ayam tiap hari selama 33 hari!

Tanpa Nama berkata...

Lu orang mesti baca 'deep daulah' dengan mental yang cukup dalam....sebab ia memerlukan pemikiran yang cukup tajam dan jitu gitu....ekkkk!

Lihat dan teliti kenapa sang-dah-jatuh-bugis-lanun memperlihatkan keadaan tertekan apabila 'menjerit dan menepis' pegawai polis adalah hallmark seseorang yang tali-leher nya bak ular-sawa sebesar tali-kapal yang terus terus menjerut tekak penafasan nya slow and and surely steady....apa sebab terjadi ketidak-kawalan mental SDJBL tuh?

Sebab projek nak sailang mahathir berjalan begitu slow dan tidak menampak kan pulangan yang memberahikan walau mat songel ke Amerika, Turkey, Indonesia, Brunei dan membongkok-3 mencium tangan segala macam sultan-soltan yang Tambrin Ghafar Baba dah pecah lobang...masih kelihatan samar samar...nak kautim mat bugis dan mat songel nih juga antara 'deep daulah' sebab masing masing ada bilik-kebal yang terletak nya dimana wang wang dan emas emas mereka masih jadi tanda tanya...

Lu orang mesti ingat kenapa beradik cina dobi anak LKY sedang bertelagah di selatan semenanjung...ingat pasal rumah pusaka jer kah???

Wei ada WANG tak ada KUASA boleh gerak tapi perlahan....ada KUASA tak ada WANG boleh picit butang untuk bergerak tapi 'bergantung'...maka WANG dan KUASA mesti berjalan dan selari...

And, that is antara nya deep state!%$@#????