Rabu, 3 April 2019

CONTOH ISLAM HAFAL







CONTOH  SOALAN

MAZHAB ISLAM

HAFAL & RITUAL

kat dinar mas kelate tu ada kalimah allah..bole bawak masuk jamban atau masuk kedai judi tak?sejak arwah hidup, hudud gagal dilaksanakan, apabila meninggal juga waris2 dan muryidolnya pas juga gagal hudud..ckp berdekah2, walhal cerita hudud tidak pernah dimuzakarkah dlm dewan2 ahli syurga tertinggi..

lihat saja saudi, tiada dinar emas, tp bole beli senjata dari amerika utk bunuh yemen, syria dan menegakkan negara islam IS..bila nak berjoget nak jd artis jual tudung di kelab2 malam, maka berbondong2 mek2 dan awe dtg kuala lumpur..mahukan kelate sesuci kota mekah, tapi bikin taik dinegeri org..bila dtg kuala lumpur, tiada pula diperkenalkan dinar dikelab2 malam atau artis2 model dinar.. 
on 
DUIT EMAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/2/19

HOI..




---------------

2 ulasan:

zaharuddin ahmad berkata...

Lebai dulu...tak sama seperti lebai sekarang...
TGNA..memperkenalkan dinar..berkonsepkan pelaburan..dimana rakyat yang memahami awal
akan membeli sebanyak yang mungkin..ianya sama dengan membeli emas dengan Public Gold atau al-rahnu pos m'sia dll...kalau beli dulu..harganya telah berlipat ganda sekarang
TGNA merupakan individu yang berpandangan jauh...tak seperti lebai sekarang yang fetes
yang hanya tahu ekonomi dengan menjual tanah/balak dll..untuk menjana pendapatan...
dan tak semuanya masuk kedalam perbendaharaan negeri..sebahgian besar diagih diantara pembesar/ahli politik dan orang tengah..semua orang tahu..tapi tak bolih buat apa-apa...sebab rakyat kelantan yang merangkumi 78% campuran siam..telah lama
dibrainwashed untuk hanya mematuhi undang-undang kelantan sahaja ...
dan bukan undang-undang yang di tetap olih persekutuan...

panglimo potaseh berkata...

Nak tanye apesal dinar kelantan ada tulisan bahasa Kapir Laknat.. boleh bawa semayang ke duwit ni. Nak tanye ..mana lebih suci Kelantan Serambi Mekah ke ..atau Mukah Sarawak?