Isnin, 8 April 2019

LEMBAGA ITAM TABUNG HAJI










LOKING
DULU LEMBAGA

ITAM IALAH

SAEKOR LOKING

TH akan lingkup jika BN masih berkuasa, kata Mat Sabu

TABUNG Haji (TH) akan terus mengalami kerugian yang teruk jika ia masih di bawah pentadbiran kerajaan terdahulu, kata Presiden Amanah Mohamad Sabu.

Beliau berkata di bawah kerajaan Pakatan Harapan (PH), isu kelemahan tadbir urus kewangan yang membelenggu TH sebelum ini telah dan sedang diatasi.

Justeru, beliau mengingatkan pengundi supaya jangan termakan dakyah dan fitnah daripada pembangkang kononnya TH diuruskan oleh DAP.



BILA LOKING

KENA TANGKAP

BARU SEKARANG 

 BERI PADA

MELAYU


-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Botul ko duyan, manggis, manggo semuo2 buah menjadi2 lopeh bn umno nie hilang kuaso... Jeki dari Allah tak sapo buley tahan... Hamdulilah...

Tanpa Nama berkata...

mat sabu sila jgn buat lawak lembaga tabung haji..senusantara tahu bhw leeembaaga ee ini asal usul keling..eee ini bertanding dibaling.dibaling ramai melayu..melayu yg pilih eee ini jd yb..bila lgbt buat demo, maka org2 kampung akan kecoh bagai dunia nak kiamat..tp bila eee ini mencuri duit, lu tau apa org2 kampaung ckp?org kampung akan ckp, dia curi duit dia tipu org itu hak dia dgn allah azawajalla..org2 kampung tak kisah bro..malahan duit2 curi 1mdb juga diterima utk menunaikan haji dgn sandaran rezeki jgn ditolak...malah sang mufti, sang agamawan juga berkokok mengenai kesucian wang curi 1mdb..mat sabu sendiri tahu bagaimana susahnya nak mendidik org2 kampung walaupun kampungnya sendiri..