Sabtu, 11 Mei 2019

MENGERANG BOLEH TAK









HEBAT

tak berak
tak kencing
tak kentut
marah pun tidak

wow
tu nak buat apa?
mengerang boleh tak?
boringlah 
kalau tak boleh 
mengerang sedap
ka
---------------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau asyik fikir nak reward je las skali habuk pun tak dapat. Semua nak berkira sampai tak ada keikhlasan. Amin. Kah kah kah.

panglimo potaseh berkata...

Tak kenching, tak kentut, tak terkinchit .. semua tak ..tak ..tak ..pantat terair tak ..rasa rasa nye TAK jugak ..

Tanpa Nama berkata...

Mati pon dijanjikan berpuloh-ploh perempuan perawan, agak2nya macam janji prk/pru mesia x

Nope berkata...

Thumbs up for tamrin. Idop mael, ini lah proses pemutihan jiwa untuk anda sebelum naik takhta.

Tanpa Nama berkata...

oii sakai, tak abis abis lagi ke dengan kisah bidadari? kau kena sampuk dgn bidadari ke kat UK? dari kau bersurah kisah bidadari lagi baik kau call atok suruh buka file siasatan mami shahrizat labia majora tebal.. eh! silap.. bibir tebal. ke atok dah kawtim dgn mami tu? mami tu masih dalam senarai org jahat atau dah terkeluar senarai?

Raja Kumbang berkata...

Mungkin bidadari tu 'highly sophisticated love doll with AI'; of course la tak berak kencing. Mengerang tu programable

Tanpa Nama berkata...

Mengerang mengulum menjilat ustad cakap boleh harus dalilnya sebab nikmat eroticism fetishism fetichmo quotes tuhan pendek je isteri kamu adalah ladang bagi kamu ladang bagi kamu oleh itu datang lah dgn cara yg kamu sukai dan sediakan amal amal yang baik untuk diri kamu bertakwala
pada tuhan dan kabar gumbira bagi orang beriman kelam kabut ustad nk menterjemah ayat ini belik belik kitab lama boleh jilat cium sebab tiada dalil yg soleh maka jadi lah ustad ini bodoh ada ilmu tapi tiada akal perasaan ada jiwa tiada dan ketika itu ustad ustad ini terlupa mereka humans beings persoalan dasar bila kita ke ladang kita berkerja mengikut aturan tangan dan kaki pergarakan tubuh bertengkah tertib bagai seorang soleh juga bertakwa untuk benih benih yang baik perbuatan mesti lah sesuatu yang romance berjenaka belaian manja itu satu aurora menitip kasih.ladang ladang menjadi kelaziman pabila berkerja di ladang sabar tekun dan berusaha Mulut lidah kelu hati berzikir sifat babi bila keladang bagaimana kepala berkerja lidah dan hidung juga ada lopak air habis dikubang sifatnya begitu fitrahnya begitu mutakhir ini selepas era mellinium ustad jadi bodoh pencerahan pencerahan kurang ajar meletakan sesuatu permasaalah ummat untuk dipertikaikan lagi dan lagi ustad ustad hari ini mee segera dgn satu jenama popularity indomee tak tahu membataskan yang mana keutmaan dan yg mana satu persoalan yg personal semua diadok adok mcm belacan di majlis ilmu humor lebih pentang jenaka lebih penting gaya muthu keungulan itu yg penting jamaah ngerti atau tidak itu tak penting janji rating di fb atau di youtubeber melonjak glamorous

Tanpa Nama berkata...

KO NAMPAK TAK KEROSAKAN MINDA MELAYU ISLAM.. TT

ORG LAIN BERBUAT BAIK SBB IANYA ADALAH PERKARA YG BAIK DILAKUKAN TANPA MENGHARAP BALASAN.. DEMI KEBAIKAN BERSAMA...

DIA NAK BERBUAT BAIK, SEBAB TOHAN "RASUAH" DIA DGN SORGA.. TAKPUN SEBAB TOHAN UGUT DIA DGN NARAKA.. SEGALANYA DEMI KEPENTINGAN PERIBADI!!!

JADI, AKIDAH KEHIDUPAN DIA PUN ADALAH AKIDAH TAMAKKAN BALASAN UTK KEPENTINGAN PERIBADI... GILA SEKS PULAK TUU... APA DAAAAH..