Ahad, 30 Jun 2019

AGAMA ITU APA?






AGAMA ITU APA?
Penulis Tukar Tiub (TT) memang kreatif dan mempunyai pendapatnya tersendiri. Tetapi bahasa yang digunakan dalam TT menggambarkan nilai peribadi sesaorang penulis, dan amat membimbangkan saya. Kerana dalam masa 20 tahun lagi, ramai rakyat Malaysia yang membaca artikel-artikel dalam TT, akan menjadi lebih kurang ajar dengan penggunaan bahasa mereka tanpa memilih siapa yang mereka depani. Kerana inilah nilai dan bahasa yang pelajari dari TT. 
Jangan marah TT kerana saya juga berhak mempunyai pendapat saya sendiri, seperti yang saudara ungkapkan. Saya tak tahu apakah agama penulis TT ini, tetapi kalau dia beragama Islam, maka saya sekali amat sedih dengan pendiriannya. Saya berdoa semoga Allah SWT memberi hidayah dan petunjuk kepadanya. 
on 
ANWAR GLOBAL 
BONTOT SAIFOL
Publish | Delete | Spam
husin md tahak
on 30/06/19

Jika

------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, gwa kemusykilan la. Siapa yang lebih kurang ajar? Penulis kreatif yang guna bahasa yang dianggap tak bersopan, tapi tak curi, tak rompak, ke? Orang yang pakai kopiah, hafal ayat suci, berlagak taat agama tapi dibelakang songlap duit rakyat, sokong orang lain mencuri duit negara ke? Penagih dadah yang dah bertaubat dan buka gerai jual berger?

izzy berkata...

Itu Najib cium apa lubang tu?....