Khamis, 27 Jun 2019

GUA SILAP







GUA SILAP

GUA INGAT

MADEY PAKAI

TONGKAT ALI

PM dedah rahsia terus cerdas, membaca dan menulis

DR Mahathir Mohamad mendedahkan rahsianya terus cerdas walaupun sudah berusia 93 tahun; membaca dan menulis.

“Saya habiskan banyak masa saya membaca dan menulis. Ia sesuatu yang saya tak pernah berhenti buat atau rancang untuk perlahankan.

“Ia buat minda saya aktif dan membaca mengingatkan saya betapa banyak sebenarnya yang saya masih tidak tahu dan banyak lagi, tersangat banyak perkara untuk dipelajari,” kata perdana menteri itu pada ucapannya di majlis My Voice My Nation di Arena Axiata malam ini.


KALAU MACAM TU

MINGGU DEPAN 

GUA NAK 

BELI BUKU

NAK BELI PEN

NAK BACA 

NAK MENULIS


-------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Baca dan nulis buat Madey sihat ..tapi TaT kita lagi handal ..mereka NGAPAL ..main bunyi dengung, panjang pendek tapi makin tonggong.

Tanpa Nama berkata...

incik isham..adalah elok kalo lu tak menulis sb bila lu tulis, abis terselak jubah dan kemaluan ulama..terima kasih kat amerika ronald reagan..tanpa ronald reagean, melayu islam dan muslim sentiasa meyembunyikan dosa2 dan keaiban ulama..maklumlah,nabi pusakakan agar kemaluan sesama muslim didiamkan..hanya kemaluan azmin wajib dibuka..err.. sampai bila lagi suami ku menteri ekonomi terbaik nak bersabar dari jawatan perdana menteri..ini kata2 hikmat sang ibu segala bangsawan di pentas dua kementerian..