Isnin, 15 Julai 2019

TERBONGKAR










SAPA SAPA

SAPA 

JENG JENG JENG

SATU DUNIA

SEDANG TUNGGU


Video seks: Beberapa individu ditahan, dalang dikenal pasti - KPN

KUALA LUMPUR: Polis sudah menahan beberapa individu yang disyaki terbabit dalam pembikinan dan penyebaran video seks membabitkan bekas Ketua Pemuda PKR Santubong, Muhamad Haziq Abdul Aziz dan seorang individu lain.
Ketua Polis Negara,  Abdul Hamid Bador, berkata pihaknya turut mengenal pasti ahli parti politik, pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan individu berkepentingan yang menjadi dalang di sebalik pembikinan dan penyebaran video itu.
Beliau berkata, berdasarkan siasatan terkini, wujud satu bentuk pakatan atau konspirasi di belakang kumpulan individu terbabit untuk menyebarkan video berkenaan yang mula tersebar dalam laman sosial sejak 11 Jun lalu.
“Kita sudah mempunyai bayangan kepada dalang utama dan akan mengambil tindakan terhadapnya sebaik siasatan dilengkapkan, selain bukti-bukti kukuh diperoleh.
"Tidak kira sama ada dia (suspek) ahli politik, badan bukan kerajaan atau individu berkepentingan, kita (polis) akan tetap ambil tindakan.
“Sebaik siasatan untuk mengaitkan dalang berkenaan selesai, kita akan terus melakukan tindakan menahannya semua yang terbabit.

CUI BONO?

SIAPA DAPAT

UNTUNG

KAH KAH KAH
------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebar bahan lucah adalah salah. Yang berlucah tu, macam mana?

Kulup bosar berkata...

Heeeyyy...tak tolok do den dapek PM stor kunyit. Gilo bebonar, hisham ontah lah..agak ee maun ????

Tanpa Nama berkata...

Apa nk cui lagi....yg beruntung......PPBM, UMNO, PAS...PKR pasti terkubur or pecah. Kau plak TT....tak tahu nk sokong sapa wakakakaka