Selasa, 27 Ogos 2019

ADA PEMBELI KE?



WOW!

Perangi fitnah, kerana pemfitnah tidak akan masuk syurga


Umat Islam di negara ini diajak untuk memerangi fitnah yang kini bermaharajalela dalam masyarakat yang disebarkan melalui media sosial.

Ajakan ini dibuat oleh para khatib yang memberikan khutbah Jumaat di segenap masjid di Wilayah Persekutuan termasuk Kuala Lumpur dan Putrajaya.

“Amalan menyebar fitnah sudah menjadi budaya masyarakat kita hari ini. Ramai yang turut terlibat seolah-olah mereka seperti mendapat kepuasan daripada perbuatan itu.


ADA PEMBELI KE

SAJE TANYA

JANGAN MARAH
KAH KAH KAH


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sapa cui bono ? kalau melayu benci cina, cina benci India, dusun benci jawa, sapa untung ? sapa rugi ? kah lah lah pasti lah org politik untung,bagi kaum gaduh bising teriak, mereka curik billion maauk poket lagi, semua sama saja, hujung untung anak bini sorok simpan, konon perjuang hak rakyat, kepala butuh lah, janji tinggal janji, pundek pundek pundek lagi baik, ada juga curik ada juga sampai bawah, kah kab kah

Tanpa Nama berkata...

ini la akibat pegang jawatan agamawan dibawah sultan..budaya fitnah bukan budaya baru..fitnah telah wujud sejak zaman berzaman sbelum kedatang islam lagi..adalah fitnah bila lynas mahu diusir oleh madey, adalah fitnah bila zakir naik tidak mahu dihantar pulang oleh madey atau pemuda terhebat lagi jagoan berpidato syed sadiq..ini adalah projek membonsai melayu, projek menipu rakyat dgn jawatan2 menteri yg dikatakan menjaga kepentingan rakyat..semakin hampir pru semakin kita akan ditipu dan diperbodoh2kan oleh menteri dan kabinet2..jgn marah..ayat2 keputusan kabinet telah mjd fitnah dan topeng pertahan terbaik PH..sial betul..tukar gomen pun kena bodohkan juga..

Unknown berkata...

Cui bono?...ishhh..cuek bono den..