Ahad, 4 Ogos 2019

JADI KASUT BURUK








TUNGGU JADI

KASUT BURUK

Wah! Sakai tt dah pandai petik statemnt musuh. Sakai, kau lupa ke? Si hadi ni dulu ada cakap madey pun tak layak jadi PM sebab madey tua dan nyanyuk, dia cadangkan umur madey hanya layak utk main dgn cucu dan fokus atas sejadah jer. 
Kalau cakap musuh pun sakai dah petik maknanya rosmah si anak dara mmg takkan masuk penjara kahkahkah 
on 
DASAI BUKAN KASUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 03/08/19

Bu



--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu pasal aku pernah komen sebelum ni.

Cara baca tukar tiub:-

1) semua yang pemikiran atau atas landasan yang sama dengan aku (saekor sakai), automatik jadi suci murni bersih putih melepak.

2) siapa yang tak sama dengan aku (saekor sakai), penuh dengan korupsi dan konspirasi. Dan orang yang tak sealiran dengan aku (saekor sakai) aku akan attack habis habisan.

Tanpa Nama berkata...

bukan hadi je ckp mcm tu..malah sultan johor dan tmj juga ckp benda yg sama.malah ada prosefor serba tau yg ckp madey tua tak layak jadi perdana menteri..mmg madey tak layak dipilih jadi perdana menteri dan madey pun taknak jd perdana menteri..sila tanya nurul izzah anak anwar, sapa yg memandai2 pujuk madey dilondon?lu tau pasal apa tt kuarkan cara2 baca tukartiub? sb lu bangang tak faham2 dgn makna dan tanda..isham mmg pemalas tp cerita anwar nak jadi perdana menteri sejak 1973 itu buku ada dlm mana2 buku..lu lupa isham pernah ckp, universiti terbaik adalah universiti jalanan..kalo tang ni pun lu tak faham, lebih baik lu jadi setiausaha anwar yg kedua..dulu anwar kata tt dgr bisikan angin..kalo dah bisikan angin, pasai apa takut? atau sb anwar cuma ada tentera angin yg bilangannya entah berapa..