Sabtu, 10 Ogos 2019

KELUARGA PUKEEMAK








CONTOH

KELUARGA

PUKEE MAK


LHDN saman anak Najib tuntut bayar RM37.6 juta cukai pendapatan

KUALA LUMPUR – Selepas bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak disaman Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) yang menuntutnya membayar cukai pendapatan berjumlah RM1.69 bilion, kini anaknya pula diminta membayar RM37.6 juta cukai pendapatan yang tidak dibayar dari 2011 hingga 2017.

Kerajaan Malaysia selaku plaintif memfailkan writ saman dan pernyataan tuntutan itu melalui LHDN pada 24 Julai lepas di Mahkamah Tinggi di sini dengan menamakan Datuk Mohd Nazifuddin Mohd Najib, 36, sebagai defendan.

Mengikut penyataan tuntutan itu, kerajaan Malaysia mendakwa Mohd Nazifuddin masih terhutang bagi cukai pendapatan untuk tahun taksiran 2011 sehingga 2017 seperti yang dinyatakan melalui Notis Taksiran bertarikh 15 Mac 2019.

Ia berkata Notis Taksiran itu telah dihantar secara serahan sendiri kepada defendan pada 18 Mac lepas.

Kerajaan Malaysia mendakwa, oleh kerana Mohd Nazifuddin gagal membayar jumlah cukai pendapatan dari tahun 2011 sehingga 2017 itu dalam tempoh 30 har dari tarikh penyampaian Notis Taksiran yang ditetapkan di bawah Seksyen 103 Akta Cukai Pendapatan 1967, maka kenaikan cukai 10 peratus telah dikenakan.



AYAH MENCURI

MAK MELACUR

ANAK TAK BAYAR

CUKAI

SOHEH INI

KELUARGA

PUKEEMAK
---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kaya raya mrk nie!!!!

Tapi rasanya lagi kaya keluarga tm..

Bermakna keluarga tm pun PUKEEMAK!!!

Tanpa Nama berkata...

Astafirullahalazum najib seorang penjual kangkong yg bayik lgi syumul rosmah wanita solehah lembut hati bercahaya bak permata memahirkan xuriat yg baik taat pada Ibu bapa semua mau tertunai mangis enas sutra dara bermutu demi dadi mami tuntas depan pintu jangan fitenah oi nanti douse muholazah.

Unknown berkata...

Bloger goblok...

Tanpa Nama berkata...

Ayah mencuri, mak melacur, anak tak bayar cukai. Atuk...? Besan...?