Sabtu, 7 September 2019

BERITA FITNAH







FITNAH
BERITA FITNAH

MEDIA JAHAT

DIBAYAR KARTEL

PKR ambil tindakan jika Farhash terlibat kes pukul



PKR akan mengambil tindakan ke atas Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak kalau betul beliau bersalah dalam satu kes pukul yang sedang disiasat oleh polis, kata sumber parti.

Sumber memberitahu The Malaysian Insight, kedudukan Farhash, yang juga pengerusi PKR Perak, dibincangkan dalam mesyuarat biro politik parti pada Rabu lalu.

“Memang (mesyuarat pada Rabu) ada bincang isu Farhash. 

“Presiden ada kata jika betul Farhash salah, parti akan ambil tindakan. Mungkin boleh pecat (dari ahli) juga,” kata seorang pemimpin PKR  yang enggan dinamakan. 

Dalam pada itu, seorang lagi pimpinan yang juga tidak mahu dikenali berkata parti menunggu siasatan polis dan tidak membuat sebarang kesimpulan. 

“Kita berpegang pada kata-kata Farhash terlebih dahulu dan tunggu siasatan polis. Lagipun Presiden pun dah kata minta Farhash bantu siasatan polis,” kata sumber yang juga seorang ahli Parlimen. 

Semalam, Anwar menggesa Farhash, yang juga setiausaha politiknya, tampil untuk membantu siasatan polis. 

“Walaupun dia kata laporan polis sudah ditarik balik, bila polis minta jumpa dia kena beri kerjasamalah,” kata Anwar.

Kelmarin, polis menahan tiga lelaki yang disyaki terlibat dalam kejadian rusuhan bersenjata di Ampang, Selangor. Mereka yang bekerja sebagai jurulatih seni mempertahankan diri muay thai menyerah diri di Ibu pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya.


FARHASH JUJUR

BAIK ALIM 

LAGI WARAK 

JUSTERU ANWAR

AMBIL DIA JADI

SET POL

LANTIK KETUA

PKR PERAK

LU JANGAN 

BUAT FITNAH

LU INGAT ADA

APA APA KE?

----------

2 ulasan:

Unknown berkata...

Berita ni saheh pengadu dah tarik balik repot. Nape plk tarik repot ishh ni musti ada kjadian ngepau yg dh brlaku sjurus lpas kna tumbuk kna sepak..kueh pau domestik tk mhal sgt kot..pulohan ribu riban jak

Tanpa Nama berkata...

TT, betul ke isteri setpol dientot orang? Kan entot mengentot biasa je? Pi syurga ada bidadari tunggu dientot. Kenapa riuh rendah? Saje Tanya, jangan marah. Rakyat tengah kebuluran.