Sabtu, 28 September 2019

JANGAN POTONG STIM









JANGAN

POTONG

STIM


2,989 individu ditahan dalam serbuan rumah urut, pusat hiburan

SERAMAI 2,989 individu ditahan dalam serbuan yang dilakukan ke atas rumah urut dan pusat hiburan sekitar ibu negara, dari 1 Januari lalu sehingga semalam.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Mazlan Lazim berkata daripada jumlah itu, seramai 814 individu merupakan warga tempatan manakala 2,175 adalah warga asing iaitu tangkapan tertinggi melibatkan negara Vietnam (523 orang), Thailand (496 orang), China (277), Indonesia (314 orang) dan Bangladesh (211 orang).


ALAMAAAK
JANGAN 

POTONG STIM

MUSTAHIL NAK

MAKAN 

RENDANG AYAM

TIAP HARI

SELAMA 

30 TAHUN
NAK RASA JUGA

SUP VIETNAM

NASI ARAB

ROTI BANGLA

KERANG CHINA

LEPAT INDON

SIPUT BURMA

KOPI VIETNAM

TUKAR CITARASA

ENTOT SATU BINI

ADALAH SEX

DILUAR TABII

TABII MANUSIA

IALAH BERTUKAR

RASA

NAK CUBA SEMUA
HAMDULIL  AMIN


-----------

5 ulasan:

Ketua Pengarang berkata...

milo russia sedap bro.

Awanama berkata...

Melayu talak kumud ma melayu gumud manya lumud galu galu sana sini gatai hancin manya munyi

DatoPidi berkata...

Kemut keliling jugak yg shorga.
Tak caya Tanya AA

panglimo potaseh berkata...

Di Syurga nanti ada tak bidadari itamlegam mcm keling, negro ..kata TaT, bidadari putih melepak berpanTaT pink..

Awanama berkata...

kahkahkah tt dah pandai selit budaya sakai dalam blog ni. ya betul, sakai mmg suka tukar-tukar pasangan seks. nama pun sakai, ikut selera nak entot siapa saja. hari ni makan sup biawak, esok makan kari babi, lusa mesti mau makan ular bakar. kahkahkah terbaik la budaya sakai. rugi la korang kalau ikut ajaran islam, hari-hari makan lauk yg sama. jom ramai-ramai ikut ajaran sakai.