Ahad, 22 September 2019

TRUMP JADI BADUT








WOIT

BILA

NAK

SERANG




 Seminggu Trump acah acah Iran 
 Amerika kelihatan lemah dan bodoh 
Pemimpin Iran pasti  ketawa terbahak-bahak di Tehran. Hari-hari selepas serangan  ke atas loji minyak Arab Saudi  satu minggu dahulu dunia ketawa melihat telatah Amerika dan Trump. Amerika menuduh  serangan drone dari Iran.

Tetapi Trump telah buat lawak. Dunia melihat ada  kebimbangan dan kekeliruan oleh ketua negara yang paling kuat di dunia. Akibatnya, Iran kelihatan lebih kuat  dan Donald Trump kelihatan seperti badut.

IRAN SERANG

GUNA DRONE

TRUMP SERANG 

GUNA TWITEER
KAH KAH KAH


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amerika tidak akan berperang dengan iran. trump seorang ahli perniagaan. dia lihat semua hal dalam bentuk untung dan rugi. trump nak untung besar.

implikasi serangan dron yemen serang loji minyak iran ialah trump dapat hantar tambahan tentera ke saudi dan uae yang sudah tentu akan dibiayai oleh negara2 bangang tersebut. agak2 tambahan berapa bilion akan masuk dalam bank amerika?

kemungkinan serangan tersebut dibiarkan oleh amerika agar amerika boleh jual stok simpanan yang ada.

Tanpa Nama berkata...

Trump tu otak bisnis....apa-apa tindakan mesti untung punya....gertak huawei...ada saham naik ada turun....sapa untung? trump takkan serang iran....peranan iran tu sebijik le masa tun m dulu dr pm ke4, ugut nk gabung dgn singapura sbb nk takutkan melayu tp mmg takkan terjadi. israel nk serang iran? lawak ape nie oiii....kau ulas isu antarabangsa tp kau tolak dr perspektif agama....tak berapa menjadi. kt iran ada berpuluh ribu org yahudi, iran tlg amerika serang iraq & afghanistan....gaduh adik berdik je tu wakakakaka....oitttt