Jumaat, 4 Oktober 2019

AMARAN KERAJAAN PAKATAN





AMARAN 

KERAJAAN 

PAKATAN



Penjawat awam: Antara boikot dan perubahan ideologi. Selepas lebih setahun gabungan Pakatan Harapan menjadi kerajaan baru, kedengaran suara ketidakpuashatian terhadap pemerintahan selepas menundukkan BN pada pilihan raya umum ke-14 lalu. Terdapat kajian menunjukkan bahawa masyarakat Malaysia tidak kira bangsa berpandangan PH masih jauh dari dasar yang dijanjikan ketika menjadi pembangkang. Persoalannya, di mana kesilapan? Kenapa kerajaan PH masih tidak dapat berfungsi untuk memenuhi keperluan rakyat? 
Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad berkata ada kakitangan awam yang mahu kerajaan PH ditumbangkan dan mengembalikan “kerajaan yang membenarkan rasuah”. Anaknya, Mukhriz Mahathir yang juga menteri besar Kedah pula menyarankan supaya mengambil tindakan tegas dikenakan terhadap penjawat awam yang mensabotaj kerajaan. 
Mahathir dan kabinetnya Semalam, Timbalan Pengerusi Bersatu Kelantan Sazmi Miah mendakwa masih ada penjawat awam menyokong pembangkang. Dengan merangkumi lebih 1.3 juta on
 KEJAYAAN PRU14
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 04/10/19

politik ja




-----------

2 ulasan:

Extra Jus berkata...

Adooi....berat takutnya. Dulu BN perintah tak ada ke pembangkang dalam kerajaan ????Akal komunis depa ni. Ngidam sokongan gamaknya !!!

Unknown berkata...

kini saling menuduh...janji dicapati..lu janji lu buat muka seposen pulak..betul kata org kampung yg ph ni hanya sepenggal...hati hati la ph