Rabu, 2 Oktober 2019

KAPIR MINTA NAJIB TAUBAT








INI

SUDAH

BERAT

BOSSKU

Nga minta Najib taubat, henti sebar berita palsu 

TIMBALAN Yang Dipertua Dewan Rakyat Nga Kor Ming meminta Najib Razak bertaubat dan tidak menggunakan berita palsu untuk menyerangnya mahupun parti DAP.

Nga berkata tindakan undang-undang turut akan diambil terhadap bekas perdana menteri itu, selain laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) yang telah dibuatnya.

“Kami akan mendapatkan nasihat undang-undang. Penasihat undang-undang saya akan mengambil tindakan sewajarnya. Saya harap beliau (Najib) akan bertaubat dan kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat,” katanya selepas majlis Persidangan Serantau Kesatuan Antara Parlimen (IPU)-Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), hari ini.



KAPIR PUN

DAH MINTA

BOSS KU TAUBAT

INI BERAT

BOSS KU

PEMIMPIN ISLAM

WARAK JUJUR

SYUMUL

TELAH DIHINA

SADEMIKAN

KAH KAH KAH
PADAN MUKA



------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kafir cipta ilmu, kafir selidik, kafir berusaha, kah kah kah, kafir membawa kemajuan ilmu sains teknologi, kah kah kah bila kafir cakap betul dengar, kah kah kah syumul sapu billion, boleh cuci dosa, menyusahkan seluruh rakyat Malaysia sampai papa kedana, sikit pun tarak malu, ramai lagi masih tak ada hati perut, makan duit haram, rasuah, salah guna kuasa, ramai kafir perpaduan ummah bagi betul semua ini, kah kah kah