Selasa, 29 Oktober 2019

KHIANAT INI APA?







KHIANAT

 NI APA BENDE ?

SAPA KHIANAT ?




Ada cubaan khianat halang saya jadi PM, kata Anwar

ANWAR Ibrahim hari ini mengakui ada “percubaan khianat” untuk menghalangnya dari menggantikan Dr Mahathir Mohamad dan menjadi perdana menteri.

Presiden PKR memberitahu konvensyen parti Sabah bahawa beliau tidak akan terganggu dengan masalah itu tetapi akan menumpukan pada usaha untuk memperkukuhkan ekonomi.

“Mari kita beri tumpuan pada ekonomi. Saya tidak suka orang bertanya mengenai peralihan kuasa tetapi masalahnya ada ramai orang yang tak setia.

“Bagi saya, sudah ada persetujuan (peralihan). Untuk kata saya tak sabar, saya telah menunggu selama 20 tahun.

“Tidak ada masalah untuk saya. Jika Allah kata ia akan berlaku, ia akan berlaku,” kata Ahli Parlimen Port Dickson berkenaan.


ADA PROJEK

SAILANG KE?

DULU AWAL LAGI

MAT SONGEL 

BUAT PROJEK  

SAILANG 

SEKARANG BUAT

LAGI KE ?

SAJE  TANYA

JANGAN MARAH
KAH KAH KAH



-----------

Tiada ulasan: