Ahad, 22 Disember 2019

AAK RAZAK ATAU CUCU RAZAK








SOALAN HAKIKI

KURUN INI

ANAK RAZAK

ATAU

 CUCU RAZAK

Bukan Azilah saja bersuara lepas Najib tiada kuasa - Deepak

Bagi saudagar permaidani Deepak Jaikishan, akuan berkanun (SD) yang membabitkan Najib Razak dalam pembunuhan Altantuya Shaariibuu mengandungi kebenaran.

Menurutnya Azilah Hadri bukanlah orang pertama yang membuat pendedahan mengenai bekas perdana menteri tersebut selepas pilihan raya umum yang lalu.

Deepak, yang pernah menjadi rakan rapat Najib dan isterinya, Rosmah Mansor, berkata sebelum ini, orang-orang berkenaan takut terhadap tindak balas kepada diri mereka.

Deepak mengulas dakwaan Najib bahawa SD itu yang menuduhnya mengarahkan pembunuhan warga Mongolia tersebut merupakan suatu plot politik untuk mengunci mulutnya.
Iklan


"Dia [Azilah] bukan satu-satunya orang yang telah keluar [untuk mendedahkan isu-isu] selepas Najib tidak lagi menjadi perdana menteri.

"Ramai pegawai kanan kerajaan telah memberi keterangan di mahkamah mengenai penglibatan Najib dalam rasuah, SRC (International) dan (kes) 1MDB.

"Kami tidak bercakap tentang satu atau dua orang. Ramai yang keluar untuk mendedahkan maklumat... (termasuk bekas ketua audit negara) Ambrin Buang," katanya kepada Malaysiakini dalam satu wawancara.

Ahli perniagaan tersebut berkata seperti mereka, Azilah yang juga bekas anggota Unit Tindakan Khas (UTK) polis, sebelum ini tidak berpeluang untuk mendedahkan kebenaran yang dikatakan itu.

Pada tahun 2015, Mahkamah Persekutuan mengembalikan semula sabitan kesalahan membunuh dan hukuman mati terhadap Azilah dan seorang lagi bekas anggota UTK, Sirul Azhar Umar.

Bagaimanapun, Sirul melarikan diri ke Australia selepas Mahkamah Rayuan membebaskan kedua-dua tertuduh pada 2013.

Minggu lalu, Malaysiakini melaporkan bahawa Azilah, yang sedang menunggu hukuman mati di penjara Kajang, telah memfailkan SD berkaitan permohonannya untuk perbicaraan semula kes dan semakan penghakiman Mahkamah Persekutuan.

"Ketika Najib menjadi PM dan Azilah dijatuhkan hukuman mati, dia menanggung akibat perkara ini. Dia tidak boleh menentang PM," kata Deepak.

"Sirul agak lebih bijak, dia lari ke Australia kerana dia tahu Australia mempunyai undang-undang tertentu terhadap hukuman mati tetapi dalam kes Azilah, dia tidak fikir begitu jauh.

"Tetapi sekarang dia perlu membersihkan namanya. Ia bukan hanya mengenai Azilah melakukan pembunuhan, tujuh keturunan Azilah berikutnya akan menanggung beban hebat yang dia telah membunuh seseorang, stigma kepada keluarganya," katanya.

'Dia hamil anak Najib'
Deepak juga membuat tuduhan mengejutkan bahawa Najib mengarahkan pembunuhan tersebut kerana Altantuya sedang mengandung anaknya.

Ditanya bagaimana dia tahu mengenai perkara ini, saudagar itu berkata Rosmah telah memaklumkan kepadanya.

Apabila dimaklumkan bahawa Sirul sebelum ini pernah menyatakan Altantuya tidak mengandung, manakala Azilah pula tidak menyebutkan hal itu dalam SD, Deepak membayangkan Sirul tidak boleh dipercayai.

"Sirul telah membuat pelbagai kenyataan kepada perdana menteri yang berbeza, dan pihak yang berlainan yang melobi kepadanya.

"Saya tidak fikir anda boleh mengambil bulat-bulat seluruh perkataan Sirul. Anda perlu pergi mencari orang yang konsisten mengenainya, orang yang tahu ...," katanya.

KALAU DEEPAK

PUN  DAH BERANI

PECAH LUBANG

NAMPAKNYA

PEMIPIN ISLAM

TELAH KANTOI

TEATER MASJID

TAK LAKU

MAKIN RAMAI

JADI KENG
KAH KAH KAH


---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oit! Sakai! Hang tak baca SD Bala ka? Dalam SD Bala ada tertulis yg Najib tu suka ANAL dgn Altantuya aka Amina. Anal tu masukkan batang pelir dlm lubang juboq. Kalau mani terpancut dlm lubang juboq mana boleh mengandung. Aku yakin yg tu adalah anak Razak!! kahkahkah