Sabtu, 14 Disember 2019

ANWAR DIFITNAH









ANWAR DIFITNAH 

From FMT KUALA LUMPUR: Ujian poligraf antara pilihan yang akan dipertimbangkan polis kerana pegawai penyiasat langsung tidak mempunyai butiran mengenai tuduhan serangan seksual yang dibuat Muhammed Yusoff Rawther terhadap Anwar Ibrahim, kata sumber yang biasa dengan kes-kes seperti itu kepada FMT. Sumber itu juga memberitahu bahawa kaedah penyiasatan kali ini kelihatan berbeza daripada kes salah laku seksual melibatkan presiden PKR itu sebelum ini, termasuk kes Liwat 2 di mana beliau dituduh meliwat Mohd Saiful Bukhari Azlan. 
“Di sini, polis berdepan dengan kes mencabul kehormatan, di mana penetrasi seksual tidak berlaku. Ini bermakna polis kena guna cara lain untuk mewujudkan kes. Baca perenggan ketiga. Kenapa perlu diwujudkan kes???? Kenapa Hisham tak mahu siarkan berita ni? 
on 
GAPO
 DIO
 D.B.K.L
azam
on 13/12/19


Yang nuar pesen n





------------

2 ulasan:

cikminah berkata...

Sekali kena, konspirasi jahat nak halang Abam jadi Perdana Menteri.
Kali kedua kena, fitnah orang dengki yg takut Abam naik jadi Perdana Menteri.
Kali ketiga kena, rupanya masalah mental sendiri, hahaha!. Abam tak dapat kawal diri. Elok jumpa psiktrik bukan bawak pisang sana, sini.

panglimo potaseh berkata...

Tak payah coghito pasal poleygraf lah jang ..ini semuo tiknoloji YAHUDI. Kito Islam guno cagho Islam ..Abam kono poey bosumpah dalam Ghumah Allah ..poey dogheh.