Selasa, 28 Januari 2020

BETUL KE BERITA INI






INI  PELIK

KERANA  MUSTAHIL

PEMIMPIN ISLAM

CAKAP 

DULAK DALIK

PEMIMPIN ISLAM

WAJIB HAJAR

YUSOF INI

KERNA BUAT 

CERITA PISANG


Keputusan Anwar bukan sahaja pelik dan bercanggah malah… – Haniff Khatri

KUALA LUMPUR – Peguam Haniff Khatri Abdullah menyifatkan keputusan Anwar Ibrahim membatalkan niat untuk menyaman Muhammad Yusoff Rawther bukan sahaja pelik dan bercanggah malah tidak disokong mana-mana alasan yang dinyatakan peguamnya, Ramkarpal Singh.

Ramkarpal sebelum ini memberitahu Presiden PKR itu tidak meneruskan saman fitnah terhadap bekas pembantu penyelidiknya kerana nama baik Anwar telah dibersihkan oleh Peguam Cara Negara.

Mengulas perkembangan terbaharu itu, peguam Mohamed Haniff Khatri berkata, keputusan Peguam Cara Negara tidak mengambil pertuduhan jenayah berhubung aduan Yusoff Rawther berkaitan salah laku seksual itu tidak dari segi undang-undang bermaksud nama baik Anwar itu kononnya telah dibersihkan.

Ini kerana, kata peguam Yusoff Rawther itu, satu-satunya institusi yang boleh membersihkan nama mana-mana pihak adalah mahkamah sahaja.

Katanya, sehingga kini, Yusoff Rawther masih konsisten dan berhasrat untuk mengambil tindakan yang wajar dan berpadanan kelak berhubung dakwaan salah laku seksual oleh Anwar terhadapnya  sepertimana yang dibenarkan di sisi undang-undang, dan seperti yang ditegaskan dalam sidang akhbar pada 17 Januari lalu.

Katanya, di pihak Yusoff Rawther akan memberikan perkembangan berhubung tindakan lanjut dalam masa yang terdekat kelak. – MalaysiaGazett


AMAT PELIK

PASAI APA

PEMIMPIN ISLAM

TAKUT MASUK

MAHKAMAH

TAKUT APA BOS

KAH KAH KAH

PEMIMPIN ISLAM

WAJIB BERSIH


NAMA DALAM

MAHKAMAH

BUKAN MELALUI

BENGALI

KAH KAH KAH

SEBAGAI IMAM

PEMIMPIN ISLAM

WAJIB DILIHAT

SUCI BERSIH

PUTEH MACAM 

PISANG TERJULUR
KAH KAH KAH





-----------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Panglima Islam Aji Abam bukan takut masuk makamah ..tapi ..tapi tak mau PISANG dia berbuah 2 kali ..

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah projek sd dah gagal. Oit sakai, sila chobak lagi.. Buat la projek baru kahkahkah