Isnin, 13 Januari 2020

CILAKA BUAT SALAH










SYABAS

GARIS

TEPAT

ADUN ditangkap: Saya tak akan campur tangan – Muhyiddin

KUALA LUMPUR –  Muhyiddin Yassin menyerahkan sepenuhnya kepada polis untuk menjalankan siasatan terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Dengkil, Adhif Syan dan beberapa individu yang ditahan dalam operasi pagi semalam.

Menteri Dalam Negeri dan Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia itu turut menegaskan beliau  tidak akan campur tangan dalam kes tersebut.


BUKTIKAN

BUKAN LAGI

BUDAYA

GEROMBOLAN

BUKAN BUDAYA

JAGA ANAK NAZRI

TAK KIRA

CILAKA  PUKIMAK

BUAT SALAH

CILAKA PUKIMAK

MASUK PENJARA
KHALAS

BUNI SENTIM
--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cukup2 lah menjadikan rakyat penjenayah - masukkan ke penjara hanya kerana isap dadah atau pegang dadah kecil2an.

bila undang2 haramkan dadah, mcm kat USA dulu haramkan alkohol, kat sinilah berkembangnya pasar gelap,kawtim2 - RASUAH - ingat dulu TUKARTIUB kata ini tempat nak pasang LUKAH-kahkahkah

ingat, rampas kokain 40 tan - ketua KKM mana yg kena? KKM - KARTEL-KONGSI GELAP-MAFIA???

yg kena budak2 jer...paling2 pun tokan kecik, keldai dadah

yg paling ramai kena penagih dadah! perang anti-dadah sebenarnya perang anti-penagih dadah. ini perang anti-orang miskin!

Msia barua KKM takder harapan.. butohlah Malaysia Baru pi ****** lah hangpa semua!!! jangan sampai Najib,Zahid, Azeez, Umno terlepas!!! yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran .. pi mai pi mai tangtu..walhasil balik hasil.

DUNIA NI BERI SEMUA KER SET MU BELAKER LAH!

p/s-tapi buat bising-party ramai2-sampai dini hari-jiran2 komplen-tu pun masalah bro! kahkahkah




I berkata...

Perang menentang jenayah sama ada dari rakyat biasa dan vvip ni bukan terletak pada PH aje. Semua rakyat bertanggungjawab membantu puhak keselamaran menjalankan tugas2. Tak perlu nak maki2 mana2 individu. Yang buat salah akan dihukum.... ini zaman Malaysia Baru... bukan BN.... B N pun ada yang baik tetapi yang malangnya yang baik dapat kuasa besar pasal ahli bagi peluang....