Selasa, 14 Januari 2020

DARI PEMIMPIN ISLAM







AMANAT

PEMIMPIN ISLAM

7 ulasan:

Awanama berkata...

Satu komplen... Sebagai seorang insyinieur, saya boleh rasa bahang harga makanan meningkat di lembah kelang. Saya tak pasti boleh ke tidak saya melalui keperitannya... Sebab tidak diketahui jangka panjang nya...

Salam

pyang berkata...

Malaun ni tipuuuuu kuattttt... hati lain,mulut cakap lain, majibai

panglimo potaseh berkata...

Apa pun Tuan Haji Dzul masih bebas ..dapat penchen lagi, puloh ribu sebulan ..moftee pong tak chakap apa bila dia jadi suami nombor dua ..

azam berkata...

Apasal kau tak citer kisah julur pisang depan budak jubo macam jerangkung ni?
Itulah caranya membaca tukartiub.
Jika betul,
Akulah pakar politik hebat.
Jika salah,
Aku maksudkan lain.
Itu sebab tukartiub tak mahu cakap direct.

Awanama berkata...

Pukurak.. Pukarak.. Tak payah lebong lah datuk Sri tuan haji. Janganlah memalukan umat melayu Islam.. Jauhilah rasuah Dan hampirilah istri orang. Slagi boleh jilat Najib, jilat lah sampai rasa nak menangis

Amier The Hero berkata...

Tolong la hentam sikit kementerian kesihatan malaysia bro. Hospital sg.buloh, htr anak check influenza, katanya ok takde jangkitan. Tak smpi stgh jam, tak puas hati.. htr ke klinik swasta. Positive influenza A type, suhu dah cecah 40 darjah. Doktor klinik swasta bg surat surat suruh pergi hospital. Alih² kena tggu gak. Agaknya bila dah nazak, baru boleh jumpa doktor.

Amier The Hero berkata...

Heboh psl rokok sana sini, saman org. Antibiotik utk influenza si zul kkm nak simpan bg kapala bapak dia mkn ke.