Rabu, 22 Januari 2020

ENTOT ENTOT TETAP DARA






ENTOT ENTOT
TETAP DARA 
TAK KENTUT - TAK BERAK
TAK KENCING - TAK HAID
ADA LUBANG KE TAKDA LUBANG
KAH KAH KAH

 TAK ADA AIR MAZI
LA  
NI BIKIN  SUSAH NAK MASUK
ADA KY KE
KAH KAH KAH

TAPI UMUR 33 TAHUN
INI POTONG STIM
INI DAH KOTAI
KAH KAH KAH

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dara tu ada tapi dah jauh ke dalam..

panglimo potaseh berkata...

Sentiasa perawan ..tiap kali dibalon akan pecah dara ..berdarah. Kalau 1 biliyun jantan masuk syurga ..tiap mlm 72 biliyun pantat picah dara ..bayangkan berapa lautan darah terbentuk ..

Tanpa Nama berkata...

yg sangat dambakan syurga di saat ni pastinya najib razak sebab di syurga sana boleh anal bersama bidadari. bidadari dia di dunia ni berbontot besar, susah nak anal. semoga dia sempat transit di syurga sg. buloh sebelum terbang ke syurga.

Tanpa Nama berkata...

Ustaz ni sudah lama tak ditempeling para ustaxah juga lama tak ditarik puting hehehheh jawapabanya mudah ini soal membina kecintaan ini soal membina keutamaan ini soal niat istihad ini juga soal pengorbanan masa dan tenaga untuk sesuatu kebaikan pelaksana jiwa jihad itu tidak semestinya korban jiwa tapi masa dan tenaga dibina diatas jalan jalan kebaikan ini juga soal iman dan taqwa dan percaya pada sesuatu beriman pada sesuatu soal kayangan Istana bidadari itu sesuatu yg luar biasa bounty anugerah itu pada yg cemerlang disatu hayat yg lain dan cemerlang itu bukan isue education kaya pakai unta dan kuda ataupun Mercedes Benz rumah mewsh dan sebagainya tetapi bagaimana kamu mentadbir diri kenal diri keluarga dan sesama insan membina kecenderungan dijalan kebaikan dan hasilnya buahnya sebahagian tersingkap didalam kitabulah dan sebahagian dijelaskan oleh nabi kesemua nabi menjejas hal ini karna persoalan ini mekar sepanjang zanan dan tuhan maha tahu persoalan dibenak insan makluk bertanya kitab menerag sesuatu dan nabi mencerah sesuatu seperti mana diatas.
Disuatu hal hal lain dijalan berbeda nahu lain concept bayangan natijah lain semua agama lurus atau bengkok bercerita surga neracha rencah rencah kehidupan gundik bidadari juga ketua bidadari bermata sayu surga pokok pokok air sungai keberahi gelora kecantikan lemah gemakai juga kitab melayu kuno bercerita tentang singahsana ayu jelita kayangan sesuatu yg Indah lagsana itu dan ini hingakan disatu saat terasa dekat.

izzy berkata...

pundek lah cerita2 dongeng ostard retard ni...

Unknown berkata...

xde hal lain ke nk sembang
ustz akhir zmn...