Rabu, 26 Februari 2020

BETUL JUGA




BETUL JUGA
Boleh percaya ke orang berlidah biawak ni!!!!Bubar parlimen je!!!Biar rakyat tentukan. Malaysia ni masih ada lagi penduduknya. ooiii mamak 
on
 BRO ... 
RELAK LAA BRO
Publish | Delete | Spam
Teh rendek
at 18:39

Puna




---------

4 ulasan:

Awanama berkata...

tt pun dah sokong utk bubar parlimen! kahkahkah projek masih berjalan.. hasut lagi tt, biar agong bubar parlimen.. susah hati lagu ni kalau abam jadi PM! kahkahkah

Awanama berkata...

sakai dah sokong dan setuju parlimen dibubar. sakai dan tuannya dah gagal buat projek tubuh kerajaan pintu belakang. sekarang nak suruh bubar parlimen pulak.

Koi sang reba berkata...

Ok..agong sudah selesai pungut undi ahli parlimen. Lepas ni mohon agong pungut undi dari rakyat jelata pulak...apa macam????Pru 15 kita!!!!!!!

Ricesaffron@gmail.com berkata...

chai 4D
PM 4 dia ,,,PM 7 pun dia,,, PM 8 harini pun masih dia,,
tunggu PM 9 esok atau lusa, kalau PM 9 juga dia
,, atok Tun dan Vinent Tan boleh lah chai sport toto, 4789,,,,
kalau PM 9 tak dapat ,, boleh lah Datuk NalaKarupal dgn bang Non chai no 4780
mana tahu huntung sabut timbul huntung batu tengelam huntung tahi separuh tengelam separuh timbul,,,
cuba kira ini atok dan bang Non punya hal berapa negara sudah rugi dalam 2 3hari ni,,,
billion billion ringgit jadi wap hilang,,,
yg kalah rakyat,,, besou sial,,,
yg tetap huntung besar ialah dama chai, toto, magnum