Jumaat, 6 Mac 2020

PELIK LAGI MELIK






PELIK

LAGI MELIK

DAGING SEKAWAH

Undi tak percaya terhadap Muhyiddin bermakna tak hormat Agong, kata Hadi

MEMBUAT undi tidak percaya kepada Perdana Menteri baharu Muhyiddin Yassin bermakna tidak percaya keputusan Yang di-Pertuan Agong, kata Presiden PAS Abdul Hadi Awang.

Beliau berkata Agong membuat keputusan untuk melantik Muhyiddin sebagai perdana menteri kelapan selepas mendapatkan pandangan daripada ahli Parlimen dan ketua parti politik.

“Mereka yang mahu membuat undi tidak percaya bermakna mereka tidak percaya dengan Tuanku,” katanya dalam sidang akhbar di Marang, Terengganu pagi tadi.



WOIT 

TAK CAYA 

CAKAP HADI

APAKAH 

MAKNANYA

TAK CAYA 

PADA NABI

KAH KAH KAH

TAK CAYA PADA

PARTI PAS

APAKAH TAK CAYA

PADA ISLEE

PUKRAK MUKRAK

KAH KAH KAH
---------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dulu gwa tak caya yang babi boleh terbang ..sikalang wa sulah picaya ..butot mimang ala babi telebang ..

Tanpa Nama berkata...

TT,dalam gulai daging sekawah hadi tu,kau ada sekali ke tak..bukan kau dah separuh kaki sebelah sana?

Tanpa Nama berkata...

Manusia asasnya pentingkan diri, keluarga kaum kerabat, ini lumrah, Hj Bawang pulak tersangkut kes 90 juta, siapa boleh tolong lepaskan, dia sokong, kalau Maha lepaskan dia sokong, kalau Anwar lepas dia sokong, kalau Najib lepas dia sokong, cuma dengan Najib dedak masuk setiap bulan kah kah kah, identiti ular terpancut keluar apabila mahu jadi nelayang kalau tidak dapat jawatan munke, kah kah salah satu tokoh ular berbisa, asyik tukar sokongan, ayat ayat Arab akan digunakan bagi keliru orang Melayu kah kah kah