Khamis, 9 April 2020

PANDAI BERPIDATO










PANDAI BERPIDATO

Secara ringkasnya la TT yg budiman, pandai bercakap berpidato tak semestinya bijak pandai dalam mengemudi negaraku tanah tumpah darahku ni. Aku pelik ilmu apa dia pakai smpi marhaen sanggup pertahan dia, turun kat jalan memberontak, sanggup kena tembak air gatal sume utk dia. Sedangkan ada pikir tak, dia sedap² je relek masa tu tgk gelagat penyokong dia. 

Aku bukan org politik, aku hanya rakyat biasa yg reti beza mana satu pemimpin yg berguna dan mana satu yg sampah. Aku jugak bukan penyokong tegar yumno, mmg la atok nenek mak apak aku mengalir darah yumno tapi keyakinan aku takde since yumno diketuai oleh abam ajib dan wifey dia yg jelita tu. Terbentang depan mata kot kekayaan yg melebihi gaji, tak kisah la harta turun temurun ke hape ke. 
Depa bodohkan rakyat which is now abam ajib try to be a hero, suh dia diam². Baca je fesbuk tu takyah komen pape sbb aku cemuih. Serta kuncu² kicapsi dia, wak jahit.. konan the worrior princess, isa sam.... Sila diam dan jgn tunjuk muka. 
on 
HERO BERI
 GARIS TEPAT
Publish | Delete | Spam
Amier The Hero
on 08/04/20

Itu

2 ulasan:

zaki berkata...

Menggunakan parameter yang betul adalah penting kerana jika salah strategi juga akan jadi salah, contohnya abam mahu jadi piem dan menganggap madey gila nak jadi piem sampai masuk kubur, sedangkan madey nak terajang najib sahaja tak kisah sapa nak jadi piem, langsung tak tunjuk hormat pada orang tua tu, tunjuklah sebagai orang yang berpengaruh dan bijak inilah apa yang saya akan buat jika saya jadi piem, kalau perlu bantuan jabatan kerajaan atau menteri untuk melaksanakan wawasan kita (amboi) kata omputih just say please, bukannya tiap tiap hari meratip nak jadi piem kan dah kena padan muka

Tanpa Nama berkata...

Seburuk2 Anwar Madeey dtg juga terhegeh2 jumpa sebab sokongan. Madeey tak jumpa Tee Tee.Kah kah. 1 sen pun tak guna.