Sabtu, 2 Mei 2020

DICUCUK BIDEN







KESAH PISANG 

MAT BIDEN
Ketika Tara Reade ditemubual oleh Katie Halper, Reade telah menceritakan bagaimana  Senator Biden telah menekan bandannya  ke dinding dan menembusnya dengan jari. Peristiwa-peristiwa yang dikatakan itu disampaikan  juga kepada Biden oleh pengacara temubual Program Morning Joe. Biden  menafikan semua pernah berlaku.
Anda boleh mendengar dan membaca sendiri akaun Reade yang menyakitkan hati, tetapi untuk meringkaskan tuntutannya: Reade  mengatakan bahawa dia membawa beg jim Joe Biden  seperti yang diminta. Mereka berdua bersendirian dalam Gym. Ketika itulah kata Reade  "dia hanya memelukku ke dinding dan tangannya berada di atasku dan di bawah pakaianku. Dan kemudian tangan  turun dan masuk ke skirt saya, tetapi kemudian tanganya meraba dalamnya dan dia menembus saya dengan jari-jarinya ... Segala-galanya hancur pada saat itu.

MACAM PERNAH

DENGAR CERITA

TEKAN KE DINDING

KAH KAH KAH

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul ke makcik reade ni tak terima duit buat bising? Rupa sekarang macam aunti mabuk alkohol, senang diguna politikus. Kalau Biden nak cucuk dan tekan dinding pun cari aunti yang lebih cun.

Si Luncai berkata...

Ooo baru paham apa maksud menembus secara digital... Maksudnya tangan selongkar kedalam spender pastu korek pantat pakai jari hantu. Lepas korek tu takde pulak dia cite si biden ni ciom dulu ataupun terus gi basuh.. Masa tu covid belom ader watpe nak terus basuh tangan hurmmm.. Kalau ikut perkiraan arini bau tu bernilai jutaan dolar..

Ketua Pengarang berkata...

usop bidin ni memang banyak masalah. macam ni ke nak lawan trump? bercakap pun gigi tercabut