Selasa, 30 Jun 2020

JANGAN FITAH PEMIMPIN ISLAM





PEMIMPIN ISLAM

SANA SINI

SEDANG 

DIFITNAH

DI TOHMAH

DI TUDUH

HANTU BURET

DI TUDUH

TAYANG PISANG

INI TANDA

AKHIR ZAMAN


Ustaz  ‘ jari tengah’ pesan Mokhtar usah terpedaya


Terus mempertahankan ulama Pas, Ustaz Mokhtar Senik, penceramah yang dikenali umum sebagai ‘ustaz jari tengah’ berpesan agar tumpuan untuk memartabatkan institusi pondok tidak terjejas.

Ustaz Ahmad Husam  Baderudin berkata, Mokhtar yang juga Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat tetap meneruskan langkah walaupun ditabur fitnah oleh pengguna Facebook, Alexander Pittsuwan Thomprason.

“Dalam pertemuan saya dengan Ustaz Mokhtar Senik, saya ada berpesan kepada beliau bahawa jangan terpedaya dengan permainan mereka sehingga terjejas misi yang sedang kita rancangkan dalam perjuangan kita mengangkat martabat sistem pondok.

“Sebab itulah Ustaz Mokhtar Senik meneruskan langkahnya walaupun taburan fitnah sedang rancak ditabur oleh individu yang masih diragui status agamanya,” katanya dalam hantaran di Facebook anak bekas Mufti Kedah,  Syeikh Muhamad Baderudin Ahmad itu.

Kelmarin, Ustaz Ahmad Husam mempersoal status agama Alexander Pittsuwan Thomprason yang sebelum itu membongkarkan skandal berkaitan Mokhtar dengan individu menyamar dikenali sebagai Leena.

Ustaz Ahmad Husam juga didengar mengeluarkan kata kesat ketika mempertahankan Mokhtar dalam dalam siaran Facebook (FB) Live itu dengan menyebut haram jadah dan but** pak hang.

Mengulas lanjut, Ustaz Ahmad Husam mendakwa misi dan visi yang sedang digalas oleh Mokhtar sangat besar iaitu menyatukan semua pondok pengajian Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah (ASWJ) di bawah satu bumbung dan merancang agar institusi pendidikan itu terus mekar dan subur.

Sehubungan itu, Presiden Kelab Pendokong Penyatuan Ummah Malaysia tersebut berkata, pejuang Islam sepertinya wajib bangkit menentang golongan penabur fitnah.

Malah, Ustaz Ahmad Husam pernah menunjukkan jari tengah ketika berceramah dalam Masjid Permatang Berangan di Sungai Petani pada 2015 dilihat tiba-tiba mengheret nama Presiden AMANAH, Mohamad Sabu.

“Sebab itulah wahai pejuang Islam, kita wajib bangkit dan tentang golongan penabur politik fitnah ini.

Minggu lalu, gambar kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Vellfire lengkap tertera nombor pendaftaran serta nombor telefon yang dikaitkan dengan Mokhtar tular di media sosial.

Pemilik Pondok Annur di Kampung Kuala Penor, Kuantan itu mendakwa nombor telefonnya telah digunakan pihak lain tanpa sedar.


ORANG RAMAI

JANGAN 

TERPEDAYA

MUSTAHIL 

USTAZ KITA

PEMIMPIN ISLAM

YANG WARAK

LAGI SUCI

AKAN JULURKAN

PISANG

MUSTAHIL

AKAN BERLAKU

KERANA PISANG

 USTAD KITA

HANYA

KECIK 4 INCHI

KAH KAH KAH

2 ulasan:

yeop_sepet berkata...

4 inchi tp bule ngenjut smpai sej yop.kome jgn xtau penangan minyak dhab. Kahkahkah

@nahar_958 berkata...

Cuma jari tengah dia je boleh tegak ke?
[Tanya je]