Selasa, 2 Jun 2020

TADAH AIR KANG KANG






PROJEK 

TADAHAN AIR 

KANG KANG
Tidak ada salah lebai membalak. Kawasan tadahan air ada banyak. Bayangkan jika setiap lebai ada 4 bini, ini sudah ada 4 tadahan air. Setiap kali lebai membalak, setiap kali itu pula kawasan tadahan dibanjiri air. 
on 
PARTI AMAT SUCI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 02/06/20

DARI BLOG
Pembela Agama Bangsa Negara !
Berikut adalah senarai pemimpin-pemimpin PAS yang beristeri melebihi daripada satu :
Menteri Besar Terengganu, Hadi Awang. Beliau ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga adalah anak dara (18 tahun) yang terpedaya dengan `kewarakannya’.
Hassan Abdullah ada empat isteri. Isteri pertama yang tinggal di Kampung Dangar Pasir Mas telah diceraikan kerana berusia lebih 50 tahun. Untuk mencukupkan kuota, beliau mencari ganti di kalangan anak dara, kini beliau sedang dalam proses untuk menceraikan isteri keduanya yang sudah mencecah usia lewat 40-an untuk digantikan dengan anak dara juga.
Takiyuddin Hassan ada dua isteri. Bakal isteri ketiga dalam proses. Khabarnya dari Negeri Sembilan dan bekerja di Kelantan.
Buniyamin Yaakob ada tiga isteri. 
Wakil Rakyat Pas DUN Selising, Pasir Puteh ada dua isteri. Isteri kedua bakal dikahwininya selepas keputusan Mahkamah Syariah Pasir Puteh nanti. Beliau kini dalam perbicaraan kerana berzina dengan isteri sahabatnya dalam gerabak keretapi.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apahal sibuk dgn yg kawin ramai...tu la nikmat syurga..kalu dengki wat etek...jgn jadi bro tt meyedap tepi pintu syurga...kah kah kahhh

Tanpa Nama berkata...

ngentot bini kawan? cilaka sungguh...

Tanpa Nama berkata...

Waaaaa. Lebai2 ni memang aktif menyimpan kawasan tadahan air. Bila dah kecut, ganti dengan hutan dara. Patutlah Kelantan kerap banjir.