Selasa, 7 Julai 2020

POLIS WAJIB BERTINDAK PEMIPIN ISLAM DI FITNAH





BILA POLIS NAK

BERTINDAK 

SEORANG

PEMIMPIN ISLAM

DIFITNAH

SEBAGAI 

HANTU XXXXX



Alexander terus cabar Mokhtar Senik, dedah sembang dengan Leena


Perbualan berbaur ghairah yang didakwa berkaitan ulama Pas, Mokhtar Senik bersama individu dinamakan Leena hari ini sudah mencecah episod ke-36.

Pengguna Facebook, Alexander Pitsuwan Thomprason mendedahkan siri tangkap layar Facebook Messenger membabitkan skandal itu dari semasa ke semasa.

 “Saya bertanggungjawab sepenuhnya di atas semua pendedahan. Jika aku fitnah, samanlah!” ulangnya dengan nama sebenar Saila Hadialuz Nazar.

Dalam hantarannya malam ini, tangkap layar ke-72 memaparkan imej kemaluan yang dikaburkan dengan berlatar belakangkan sofa.

Imej sofa itu juga dilihat mirip dengan sofa yang kelihatan dalam slot secara langsung Kuliah Dhuha Khas di Facebook dikelolakan Mokhtar ketika menelaah hadis-hadis berkaitan akhir zaman pada 13 April lalu.

Sejak dua minggu lalu, gambar kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Vellfire dengan nombor plat NDF 2427 milik Mokhtar tular di media sosial.
 
Ekoran itu, kumpulan Geng Ustaz terdiri daripada Presiden, Farhan Soud dan naibnya, Wan Khairol Abdullah serta Exco Dewan Pemuda Pas Selangor, Shukri Omar membuat laporan polis pada 30 Jun lalu.

Pemandu Vellfire itu yang juga pekerja kepada Mokhtar turut membuat laporan polis dengan mengatakan terasa terancam selepas gambar Vellfire lengkap nombor plat itu tular.

Walau bagaimanapun, dia mendakwa kenderaan itu milik rakan Mokhtar meskipun dalam masa sama mengakui sering membawa majikannya ke mana-mana dengan menggunakan kereta yang sama.

Laporan polis oleh pemandu kepada Mokhtar yang tular di media sosial.


LAPORAN PADA

POLIS DAH BUAT

RAKYAT TUNGGU

BILA TUKANG

SEBAR FITNAH

NAK DITANGKAP

DAN HADAP  

KE MAHKAMAH

PEMIMPIN ISLAM

DIHINA

DI TOHMAH

INI SUDAH

MELAMPAU

KAH KAH KAH

Tiada ulasan: